xcounter
Calendar Icon

Як введення воєнного стану вплинуло на туристичну галузь України

30.11.2018 14:15 (Оновлено 30.11.2018 в 14:17)
Александр Лиев , «Facebook»

Ситуація надалі є не зовсім прогнозованою. Цей зимовий сезон для туризму в Україні буде дуже складним.

Введення воєнного стану вже вплинуло на туристичну галузь України. І вплинуло суттєво. Ми опитали членів Асоціації індустрії гостинності України. За інформацією туроператорів та готельєрів, протягом поточного тижня відбулися скасування турів та бронювань в усіх регіонах, де запроваджено воєнний стан. Окрім того, помітну кількість скасувань зарезервованих номерів відзначають і в Києві, і у Львові.

Відомо про цілу низку (щонайменше чотири) скасованих турів з Німеччини, які навіть не передбачали відвідування областей, в яких діє режим ВС. Туроператор, що співпрацює з Китаєм, повідомив про відміну трьох турів та зміну маршруту і програми ще двох турів з Піднебесної, які включали відвідування Одеси. Є інформація про десятки скасованих турів з Польщі до Львова, що були заплановані на найближчі вихідні.

Шість готелів Харкова повідомили про анулювання більше 300 індивідуальних бронювань номерів іноземцями протягом 26-29 листопада.

У Києві 12 готелів повідомили про масові відмови від бронювань іноземцями з Туреччини, Великої Британії, Румунії, Польщі, Австрії. Скасовано десятки корпоративних заходів іноземних компаній. Наприклад, відмову від запланованого івенту однієї чеської компанії на 40 осіб у Києві було письмово так і пояснено: "У зв’язку з введенням воєнного стану...".

Також відомо про зменшення кількості прибуттів у аеропорт "Бориспіль" цього тижня порівняно з минулим. Точних цифр отримати наразі не вдалося.

Поки що введення воєнного стану майже не позначається тільки на виїзному туризмі. Туроператори – члени Асоціації індустрії гостинності України – відзначають, що зниження кількості замовлень відбулося тільки одного дня – одразу після оприлюднення указу Президента. Українці не поспішають відмовлятися від запланованого відпочинку закордоном.

Натомість внутрішній туризм вже відчув негативний вплив обставин. Суттєво зменшилася кількість бронювань новорічних турів: порівняно з минулим тижнем – на 70 %. Про це повідомили 14 готелів та оздоровниць, що розташовані у Карпатському регіоні.

8 великих готелів Києва повідомили про відмови загалом від понад 30 заздалегідь замовлених новорічних заходів та про повну відсутність нових бронювань корпоративів цього тижня.

Туристичні портали (принаймні 4 українські туристичні сайти) фіксують зменшення трафіку на 30-50 % порівняно з минулим тижнем, що є ознакою зменшення інтересу до подорожей Україною.

Це зрозуміло та закономірно. На жаль, ситуація і надалі є не зовсім прогнозованою. Цей зимовий сезон для туризму в Україні буде дуже складним.

Кращі криптовалютні біржі 2021 року для трейдерів-початківців

Кращі криптовалютні біржі 2021 року для трейдерів-початківців

Популярні відео на YouTUBE
Тематичні матеріали
Binance
Цікаве
Найпопулярніші новини
Найкращі відео з YouTUBE
Популярні блоги
Погода і гороскоп
Автоновини