Calendar Icon

​Українські бренди презентували себе Європі та світу: в Києві пройшло The Phygital Show проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020

23.10.2020 21:33 (Обновлено 23.10.2020 в 21:33)

Українська мода, як і мода в усьому світі, зараз переживає кризу. Але будь-яка криза дає поштовх для чогось нового. Проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020 пройшов за фінансової підтримки Українського культурного фонду та був реалізований командою Платформи розвитку New Fashion Zone. Проєкт продемонстрував європейським ЗМІ, байєрам та споживачам креативну складову, потенціал і свіжий погляд на молоді українські бренди.

6 українських брендів були обрані міжнародним журі з-поміж 130 учасників проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020. Упродовж кількох місяців фіналісти Ukrainian New Fashion Days 2020 пройшли непростий шлях відбору, консультацій з іноземними експертами моди й презентували свої роботи Україні та світу у форматі ZOOM-catwalk.

Показ відбувся 16 жовтня о 12:00 у Pochayna Event Hall.

Ментори проєкту — міжнародні експерти-практики:

Adrien Bortotto — дизайнер будинку моди Christian Dior Couture, більше 12 років досвіду у luxury fashion, у тому числі Lacoste Operations.

Kateryna Karmachova — менеджер по роботі з клієнтами Східної та Західної Європи в Maison LANVIN із комерційним досвідом у SAINT LAURENT, Alexander Wang, Celine, Stella McCartney, Yves Salomon. З дизайнерським досвідом у BALENCIAGA, Rue du Mail від Martine Sitbon та персональною лінією виробів зі шкіри.

“Це день тріумфу для фіналістів, які пройшли довгий шлях від початку проєкту, та багато працювали задля цього. Ви всі багато чому навчилися за це час. Ваша пристрань і натхнення вражають і викликають повагу. Я бачу великий талант і цілеспрямованість молодих українських дизайнерів, та щиро бажаю їм зберегти цю пристрасть і енергію на шляху до їхнього успіху.”

Maud Pupato — працює у відділі купівлі всесвітньо відомої мережі універмагів Printemps із досвідом продажів у luxury та дизайнерських брендах Marc Jacobs, Alexander Wang, ISABEL MARANT.

“Я дуже пишаюсь своєю участю у цьому чудовому проєкті й можливістю допомогти новим дизайнерам побудувати нові колекції, своє бачення та експертизу. Для нас як баєрів дуже важливо допомагати молодим дизайнерам на їхньому шляху до успіху. І мені хотілося б сказати навіть тим, хто не переміг, що вони вже перемогли завдяки вивченню нової інформації із чудовою командою”.

"Ми раді, що цього року сектор дизайну та моди представлений дуже різноманітними проєктами: від свідомого споживання до популяризації традиційного українського одягу. Приємно усвідомлювати, що деякі з наших переможців у час кризи, спричиненою карантином та пандемією коронавірусу, зможуть допомогти своїм колегам, представникам галузі, утриматись на плаву і стати відомими за кордоном. Саме таким є проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020, за результативність якого будемо щиро вболівати", — говорить Юлія Федів, виконавча директорка Українського культурного фонду.

Бренди

У показі прийняли участь 6 брендів фіналістів проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020: 7/11, Pure One, Don`t look, PANOVE, e.p.p.s design, Gorsset. Символом, що об’єднує усіх фіналістів, стала корона, кожна грань котрої має визначальну рису бренда. Спробуйте цю маску в Інстаграмі!

  1. 7/11. Це авторський стрітвеар для тих, хто прагне виглядати актуально, але при цьому не як всі. Частина моделей представлені в форматі унісекс. Тепер ВІН і ВОНА зможуть мінятися улюбленими речами, дарувати їх одне одному і одягатися в одному стилі без меж. Основа лінійки - щільні сорочки оверсайз з фірмовими деталями, штани-банани і експерименти з денімом в техніці печворк.
  2. Pure One. Цей бренд - це ода природі і жінці, її надихаючій творчій силі, яка здатна зрушити гори. Створений для жінок, що перетворюють простір навколо себе і своєю добротою, теплою посмішкою відкривають серця та змінюють світ на краще.
  3. Don’t look. Це ексклюзивний бренд жіночої білизни та купальників із принтами, ручною вишивкою, декоративними техніками. Клієнтка бренду - жінка будь-якого віку, яка любить та цінує себе, обожнює своє тіло незалежно від комплекції. Вона любить дизайнерські речі, орієнтується на комфорт та унікальний дизайн.
  4. PANOVE. Мінімалізм і комфорт у скандинавському стилі, уміння насолоджуватися життям і відмова від надмірностей на користь якості - ось основні цінності, які характеризують бренд. Сприйняття природи, людей, різноманіття форм, що трансформується у створення образів одягу від бренду PANOVE.
  5. e.p.p.s design. Колекція об'єднала минуле і майбутнє, грубе і тонке, ніжне і жорстке - єдність протилежностей. У крої присутні безліч прямих і діагональних ліній. При загальному трохи «грубуватому» силуеті - безліч дрібних деталей, які становлять основу колекції.
  6. Gorsset. Натхненням для створення бренду та колекції став традиційний український одяг, а саме: його функціональність, сакральність, символіка, яка обумовлена традиційним баченням світу українців та його актуальністю.

Окрім того, в рамках phygital-шоу пройшли такі покази:

Phygital покази VI International Designers Contest New Fashion Zone, Phygital Show Ukrainian New Fashion Days 2020, та показ фіналістів FrankfurtStyleAwards 2020.

Проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020 був організований з метою показати європейським ЗМІ, байєрам та споживачам перспективні українські бренди. Це чудова можливість для розвитку вітчизняної моди. Всі бренди, які пройшли у фінал, змогли доповнити свої знання, поліпшити колекції і підготувати свій вихід на світову арену моди.

Популярные видео на YouTUBE
Материалы по теме
А-9829,46 грн./литр
А-95+25,89 грн./литр
А-9524,57 грн./литр
А-9223,46 грн./литр
ДТ23,58 грн./литр
LPG12,74 грн./литр
Это интересно
Самые читаемые новости
Лучшие видео с YouTUBE
Популярные блоги
Погода и гороскоп
Автоновости