Фінська антиреклама куріння стала хітом на Youtube
![]() |
| Фінська антиреклама куріння стала хітом на Youtube |
За тиждень ролик про куріння під час вагітності набрав майже 300 тис. переглядів. Він був створений на підтримку фінського соціального проекту «Діти попелу», який об’єднав жінок у боротьбі проти куріння.
В рамках проекту також створено сайт Ashbabies.fi, на якому кожна жінка може порадити, як кинути курити, свої аргументи на користь такого рішення. Також там можна писати про те, як куріння під час вагітності шкодить дитині.
Ці тексти автоматично генеруються у графічні повідомлення, які легко поширити у соціальних мережах.
«Ви не хочете брати на себе відповідальність за можливі проблеми зі здоров’ям, які матиме ваша дитина», – пише одна жінка. «Чим можна виправдати такий ваш вибір майбутнього дитини?», – запитує інша.


Нові деталі «плівок Міндіча»: детектив НАБУ Магамедрасулов розповів про «Мідас», прослуховування та тиск під час обшуків
Пляжний теніс: як молодий вид спорту став світовим трендом і чому Україна серед лідерів
Запис гри з пляжного тенісу в СЕТ 15.12.2025: жива динаміка та реальні емоції на корті
США формують новий альянс для зламу монополії Китаю на рідкоземельні метали
Google тестує браузер Disco, Meta готує конкурента GPT-5, а Пентагон масово впроваджує генеративний ШІ
WSJ: «мирний план» Трампа для України може супроводжуватися великою бізнес-угодою з РФ — що відомо
«Єрмака прибрали», але правила гри лишилися: про що говорять Шабунін і Ніколов
Кінець Голлівуду? Runway Gen-4.5, переклад у навушниках від Google та «ШІ-офіс» 2025: що реально змінилося








