Ученые назвали сухофрукт, предотвращающий набор веса

06.12.2021 в 14:13 | Наталья Ткачук, джерело: «Голос UA»

Популярный сухофрукт помогает предотвратить набор веса, который чаще всего происходит в зимнее время года. Речь идет о черносливе, передает FaceNews.ua.

К такому выводу пришли британские специалисты из Ливерпульского университета, проведя соответствующее исследование.

Исследование проводилось на протяжении 12 недель. В эксперименте приняли участие две группы добровольцев. Первая все это время ела чернослив, а вторая не употребляла высушенные сливы. Диету при этом никто из них не соблюдал. В результате выяснилось, что этот сухофрукт влияет на аппетит человека.

По окончании исследования ученые провели контрольное взвешивание. Добровольцы из первой группы потеряли больше килограммов, нежели те, кто чернослив в повседневное меню не включал. Побочные эффекты у всех участников эксперимента отсутствовали. Результаты исследования были опубликованы в издании Nutrition Bulletin.

Стоит отметить, что чернослив обладает и другими полезными свойствами. Сухофрукт полезен при атеросклерозе, гипертонии, отеках. Кроме того, он улучшает работу почек, а также выводит из организма шлаки и токсины.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Росіянин прокоментував життя в бункері, витівки ШІ та майбутнє після Путіна
Все видео

Лента новостей

Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 15 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 30 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 52 хвилини тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 54 хвилини тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 1 годину 9 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 1 годину 30 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 1 годину 54 хвилини тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 1 годину 55 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 1 годину 56 хвилин тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 2 години 7 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 3 години 45 хвилин тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 4 години 56 хвилин тому
17-річна студентка встановила рекорд України, відтворивши напам'ять 400 знаків числа Пі
🕑 4 години 57 хвилин тому
Росія накопичила близько 6200 дронів "Герань" для масованих ударів по Україні, - ГУР
🕑 6 годин 15 хвилин тому
Григорій Сковорода: життя, філософія та знищене російськими військами музейне спадок
🕑 6 годин 37 хвилин тому
Все новости