"Вконтакте" вже майже не пірати
"Вконтакте" знайшли спосіб легалізувати відеоконтент |
«Вконтакте» веде переговори із кількома онлайн-кінотеатрами, які вже підписали договори із правовласниками відеоконтенту.
Для російської компанії це – швидкий і надійний спосіб позбавитись піратського відео. Соціальна мережа зможе замінити його легальним, ліцензії на показ яких є в Інтернет-кінотеатрів. Для цього потрібно буде видалити всі нелегальні копії фільмів та кліпів, і замінити їх на ліцензовані.
Представники компанії обіцяють, що перегляд відео у соцмережі й надалі буде безплатним для користувачів. Проте, ролики будуть супроводжуватись рекламою: швидше за все, покази пре-ролів будуть на початку і всередині відео, а також, коли користувач ставить відео на паузу.
З часом «Вконтакте» може ввести менш нав’язливі і більш таргетовані формати реклами. Певний процент із доходів від рекламних показів компанія перераховуватиме кінотеатрам- партнерам, але його розмір – комерційна таємниця.
Серед потенційних партнерів найкрупнішої соціальної мережі Росії – відеохостинг RuTubе, який належить до холдингу «Газпром-медиа» і є власником прав на контент телеканалу «ТНТ» (в тому числі Comedy Club). Проте, офіційної інформації про співпрацю поки що немає. Раніше на сторінці діджитал-агентсва Gazprom-Media Digital з’явилось повідомлення, що компанія співпрацюватиме із «Вконтакте», транслюючи оголошення рекламодавців у відеоконтенті соцмережі.
У «Вконтакте» зареєстровано більше 220 млн користувачів, близько 52 млн з них заходять на сайт «Вконтакте» щодня.