Фінська антиреклама куріння стала хітом на Youtube
Фінська антиреклама куріння стала хітом на Youtube |
За тиждень ролик про куріння під час вагітності набрав майже 300 тис. переглядів. Він був створений на підтримку фінського соціального проекту «Діти попелу», який об’єднав жінок у боротьбі проти куріння.
В рамках проекту також створено сайт Ashbabies.fi, на якому кожна жінка може порадити, як кинути курити, свої аргументи на користь такого рішення. Також там можна писати про те, як куріння під час вагітності шкодить дитині.
Ці тексти автоматично генеруються у графічні повідомлення, які легко поширити у соціальних мережах.
«Ви не хочете брати на себе відповідальність за можливі проблеми зі здоров’ям, які матиме ваша дитина», – пише одна жінка. «Чим можна виправдати такий ваш вибір майбутнього дитини?», – запитує інша.