Ученые определили диету, которая способна продлить жизнь

22.11.2017 в 08:02 | Олег Павлось, джерело: «24канал»

Диета, как правило, помогает потерять вес в определенный промежуток времени. Многие диетологи утверждают, что диета может негативно отразиться на здоровье человека. Однако ученые Абердинского университета в Шотландии другого мнения.

По мнению ученых, низкокалорийные диеты могут продлить жизнь. Низкокалорийные программы питания позволяют на 18% снизить риск ранней смерти у людей с избытком веса тела.

Наиболее полезные диеты с низким содержанием жира, сахара и рафинированных углеводов.

"Потеря веса путем уменьшения калорийности рациона с помощью диет с низким содержанием жира, которые также содержат мало сахара и рафинированных углеводов, уменьшает вероятность преждевременной смерти у людей, страдающих от ожирения", – утверждают ученые.

В то же время ученые не определили, дает ли возможность такой стиль питания снизить риск сердечных заболеваний или рака.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Все видео

Лента новостей

Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 7 годин 13 хвилин тому
Національна філармонія запрошує на вечір органної музики бароко «Англія та Німеччина»
🕑 8 годин 14 хвилин тому
Російські дрони атакували пасажирський потяг на Одещині: загинули двоє залізничників, сотні пасажирів евакуйовані
🕑 10 годин 30 хвилин тому
Україна звітує про закриття 94 кол-центрів: чи є це перемогою над шахрайською індустрією?
🕑 10 годин 32 хвилини тому
В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 10 годин 45 хвилин тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 11 годин 37 хвилин тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 11 годин 37 хвилин тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 11 годин 38 хвилин тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 11 годин 40 хвилин тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 11 годин 40 хвилин тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 11 годин 40 хвилин тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 11 годин 41 хвилину тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 11 годин 43 хвилини тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 12 годин 32 хвилини тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 13 годин 1 хвилину тому
Все новости