Употребление газировки может привести к диабету и инсульту, - ученые

29.11.2017 в 08:05 | Олег Павлось, джерело: «Аспекты»

Всего двух банок газировки в неделю достаточно, чтобы увеличить риск развития диабета, гипертонии, сердечных заболеваний и инсульта, предупреждают ученые из Стелленбосского университета в ЮАР.

По словам экспертов, это происходит потому, что газированные напитки буквально переполнены сахаром – так, банка Кока-Колы объемом 360 мл содержит 39 г сахара, что на 14 г больше, чем рекомендованная для человека норма. Несмотря на то, что о вреде подслащенных напитков давно известно, их потребление неуклонно растет среди всех возрастных групп по всему миру.

Проведенные испытания показали, что негативные изменения могут наблюдаться в организме уже через 10 недель регулярного употребления газировки. Специалисты отмечают, что избыток сахара в рационе является одной из самых заметных тенденций в питании в течение последних нескольких десятилетий, представляя собой основной фактор риска развития кардиометаболических заболеваний.

В то время как большинство людей думают, что они могут избежать рисков для здоровья, употребляя диетические версии газированных напитков, было доказано, что используемые в этих напитках искусственные подсластители также наносят вред здоровью.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Росіянин прокоментував життя в бункері, витівки ШІ та майбутнє після Путіна
«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
Все видео

Лента новостей

Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 12 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 13 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 28 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 50 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 1 годину 14 хвилин тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 1 годину 14 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 1 годину 15 хвилин тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 1 годину 26 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 3 години 5 хвилин тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 4 години 16 хвилин тому
17-річна студентка встановила рекорд України, відтворивши напам'ять 400 знаків числа Пі
🕑 4 години 16 хвилин тому
Росія накопичила близько 6200 дронів "Герань" для масованих ударів по Україні, - ГУР
🕑 5 годин 35 хвилин тому
Григорій Сковорода: життя, філософія та знищене російськими військами музейне спадок
🕑 5 годин 56 хвилин тому
Спека в Україні стрімко посилиться до +36°
🕑 6 годин 35 хвилин тому
Швейцарія та Україна: спільні корені у народному мистецтві
🕑 6 годин 58 хвилин тому
Все новости