Ученые: вода из-под крана полезна для зубов

29.11.2017 в 06:45 | Олег Павлось, джерело: «Gogetnews.info»

Дети и подростки, которые пьют фторированную водопроводную воду, реже страдают от кариеса. Однако у них чаще повышен уровень свинца в крови.

Это показало новое исследование, проведенное в Университете Северной Каролины. Ученые проанализировали данные почти 16000 детей и подростков в возрасте от 2 до 19 лет.

Специалисты оценили уровень свинца в крови больше чем у 12000 добровольцев и наличие кариеса примерно у 5600 участников. Почти у 3% детей и подростков оказалась повышена концентрация свинца в крови. Кариес нашли у 49,8% добровольцев.

Исследователи установили: дети и подростки, которые пили водопроводную воду, чаще имели высокий уровень свинца в крови. Зато риск кариеса у них был снижен.

Кстати, ранее сотрудники Университета Иллинойса выяснили, что экстракт виноградных косточек защищает зубы от кариеса. Соединение, содержащееся в экстракте виноградных косточек, предотвращает кариес, укрепляя дентин (твердую ткань зуба). Кроме того, оно продлевает срок службы композитных пломб.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Росіянин прокоментував життя в бункері, витівки ШІ та майбутнє після Путіна
«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
Все видео

Лента новостей

Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 12 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 13 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 28 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 49 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 1 годину 13 хвилин тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 1 годину 14 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 1 годину 15 хвилин тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 1 годину 26 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 3 години 4 хвилини тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 4 години 16 хвилин тому
17-річна студентка встановила рекорд України, відтворивши напам'ять 400 знаків числа Пі
🕑 4 години 16 хвилин тому
Росія накопичила близько 6200 дронів "Герань" для масованих ударів по Україні, - ГУР
🕑 5 годин 34 хвилини тому
Григорій Сковорода: життя, філософія та знищене російськими військами музейне спадок
🕑 5 годин 56 хвилин тому
Спека в Україні стрімко посилиться до +36°
🕑 6 годин 34 хвилини тому
Швейцарія та Україна: спільні корені у народному мистецтві
🕑 6 годин 58 хвилин тому
Все новости