Ученые рассказали о неожиданной пользе пива для костей

12.08.2020 в 15:45 | Инна Сабатин, джерело: «Голос UA»

Пиво, как и все без исключения алкогольные или слабоалкогольные напитки, обладает статусом вредного для организма продукта. Однако, как недавно выяснили ученые, при умеренном его употреблении оно может оказать положительное воздействие на состояние костей, передает FaceNews.ua.

Такой вывод был сделан исследователями из Берлинского университета. По их словам, пиво при его умеренном употреблении способно существенно снизить ломкость костной структуры, фактически укрепляя скелет.

Читайте также: Медики объяснили, как просто снизить уровень сахара в крови

Кроме всего прочего, производные ячменя способствуют снижению риска развития такого распространенного «возрастного» заболевания, как остеопороз. Данный недуг провоцирует повышенную ломкость костей, поражает опорно-двигательный аппарат и даже приводит к существенному разрушению зубной эмали.

Как выяснили ученые, в составе ячменя содержится большое количество коллагена. Именно эта особенность позволяет напитку насыщать организм данным соединением, которое способно эффективно восстанавливать поврежденные участки не только костей, но и суставов.

Как утверждают ученые, несмотря на их открытие, далеко не все сорта пива будут одинаково полезными для костей. Они, к примеру, выяснили, что в составе светлого пива содержится значительно большее количество коллагена, чем в темных сортах.

Читайте также: Диетологи объяснили, кому опасно есть персики
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Все видео

Лента новостей

Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 38 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 40 хвилин тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 44 хвилини тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 47 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 49 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 50 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 1 годину 41 хвилину тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 2 години 42 хвилини тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 3 години 43 хвилини тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 4 години 13 хвилин тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 4 години 24 хвилини тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 4 години 40 хвилин тому
Шість міст Донеччини: аналітик назвав їх «поясом фортець»
🕑 4 години 45 хвилин тому
Америка та Європа: різниця у злочинності та вплив володіння зброєю
🕑 4 години 47 хвилин тому
МАДЯР спростовує неправдиве трактування його слів щодо російських ракетних залпів
🕑 4 години 48 хвилин тому
Все новости