Ученые установили признак короткой жизни

12.08.2020 в 17:00 | Инна Сабатин, джерело: «Лента.юа»

Учёные проведи исследование, в ходе которого установили признак короткой жизни. Благодаря ему можно заранее узнать, окажется ли здоровье человека крепким, передает FaceNews.ua.

Сотрудники Гарвардской медицинской школы сделали очередное открытие, позволяющее на ранних стадиях определять, окажется ли жизнь человека короткой. Сделать соответствующий вывод можно благодаря одному только признаку. Если в крови присутствует большое количество железа, почти всегда есть риски возникновения различных осложнений со здоровьем, способных сократить человеческие годы. Считается, что отсутствие данного микроэлемента является большой проблемой, но и его переизбыток весьма нежелателен.

Читайте также: Ученые назвали чай, который продлевает жизнь

Железо производит красные кровяные клетки, переносящие кислород. Если его не хватает, у человека слабеет иммунная система. В то же время повышение значения может спровоцировать почечную недостаточность.

Читайте также: Медики объяснили, как просто снизить уровень сахара в крови
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Росія зіштовхується з проблемами: депопуляція, бойові дії та занепад інфраструктури
Новий стандарт госпіталізації: українських лікарів поставили під жорсткий контроль
Все видео

Лента новостей

Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 28 хвилин тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 1 годину 30 хвилин тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 2 години 30 хвилин тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 3 години 1 хвилину тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 3 години 12 хвилин тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 3 години 28 хвилин тому
Шість міст Донеччини: аналітик назвав їх «поясом фортець»
🕑 3 години 32 хвилини тому
Америка та Європа: різниця у злочинності та вплив володіння зброєю
🕑 3 години 34 хвилини тому
МАДЯР спростовує неправдиве трактування його слів щодо російських ракетних залпів
🕑 3 години 35 хвилин тому
Втрати ворога перевищили 1,46 мільйона осіб: Генштаб ЗСУ оновив дані
🕑 3 години 39 хвилин тому
Чому таксі в Києві на вихідних дорожчає до тисячі гривень
🕑 3 години 56 хвилин тому
Євросоюз та Фонд "Відродження" оголосили конкурс для журналістів про євроінтеграцію України
🕑 13 годин 1 хвилину тому
ЗСУ завдали ударів по російських НПЗ та військових об'єктах: уражено "Танеко", "Ільський" та аеродром
🕑 14 годин 23 хвилини тому
Тайфун «Дельфін» атакує Китай: понад мільйон евакуйованих, скасовані авіарейси та попередження про шквальний вітер
🕑 14 годин 26 хвилин тому
Битва за Костянтинівку: експерт оцінив тактику РФ та жорстокість боїв
🕑 14 годин 29 хвилин тому
Все новости