Медики назвали самую полезную кашу для здоровья

07.08.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Согласно недавнему исследованию, употребление проса может снизить риск развития диабета 2 типа и нормализовать уровень сахара в крови при диабетем, передает FaceNews.ua. Таким образом, регулярные приемы пищи с пшеном могут быть полезны как для лечения диабета 2 типа, так и для профилактики. Результаты метаанализа опубликованы в специализированном журнале «Frontiers in Nutrition».

Просо было традиционным основным продуктом питания во многих частях мира, но за последние 50 лет его все чаще заменяют такие культуры, как рис, пшеница и кукуруза. Однако в настоящее время интерес к этой древней культуре снова растет, - сообщает ведущий автор исследования доктор Сита Анита.

В своем текущем исследовании исследователи сравнили влияние различных видов проса на диабет с другими видами зерна, такими как очищенный рис, кукуруза и пшеница. По словам профессора Яна Гивенса, соавтора исследования и директора Института пищевых продуктов, питания и здоровья (IFNH), было показано, что просо приводит к более низкому гликемическому индексу и более низкому уровню сахара в крови у участников, чем растения сравнения.

«Эти результаты подтверждают, что потребление проса может улучшить контроль сахара в крови», - пишут исследователи. Метаанализ показывает, что просо может играть многообещающую роль в лечении и профилактике диабета 2 типа.
Читайте также: Медики назвали утренние привычки, которые приближают смерть
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

​У Башкортостані склад Wildberries та "Газпром нєфтєхім" зловили дрони, сильно горить (відео)
🕑 15 хвилин тому
У Новоросійську пошкоджено багато кораблів, які ховалися в бухті, а мобільна вогнева група армії РФ - 200-ті та 300-ті
🕑 29 хвилин тому
Поїзд "Одеса — Дніпро" атакував дрон, заживо згоріли машиністи: з’явилось відео
🕑 1 годину 11 хвилин тому
12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 12 годин 43 хвилини тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 13 годин 4 хвилини тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 13 годин 4 хвилини тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 13 годин 5 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 13 годин 25 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 13 годин 45 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 13 годин 49 хвилин тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 14 годин 26 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 14 годин 43 хвилини тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 14 годин 45 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 15 годин 10 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 15 годин 24 хвилини тому
Все новости