Назван полезный напиток для улучшения сна

11.08.2021 в 23:40 | Наталья Ткачук, джерело: «Realist»

Американские врачи пришли к выводу, что вишневый сок поможет улучшить качество сна, передает FaceNews.ua.

Диетолог Холли Кламер отмечает, что качество сна станет лучше, если регулярно употреблять вишневый сок. Причиной этому является содержание в нем гормона мелатонина, который помогает регулировать циклы сна и бодрствования.

Кламер также рассказала об исследовании, в ходе которого одна группа испытуемых неделю употребляла вишневый сок, а другая — плацебо. Результаты показали, что у тех, кто пил сок значительно улучшился сон.

Она добавила, что некоторые люди могут чаще ходить в туалет после употребления перед сном вишневого сока. Им специалист рекомендует добавлять свежую вишню в дневной рацион.

К тому же содержащийся в вишне калий тоже помогает крепче спать.

Читайте также: Одна сигарета сокращает жизнь на 5 минут и 30 секунд - исследование
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

Поїзд "Одеса — Дніпро" атакував дрон, заживо згоріли машиністи: з’явилось відео
🕑 6 хвилин тому
12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 11 годин 39 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 11 годин 59 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 12 годин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 12 годин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 12 годин 20 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 12 годин 40 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 12 годин 44 хвилини тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 13 годин 21 хвилину тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 13 годин 38 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 13 годин 41 хвилину тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 14 годин 5 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 14 годин 20 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 14 годин 42 хвилини тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 14 годин 44 хвилини тому
Все новости