Медики нашли способ остановить диабет

14.09.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «nature.com»

Изменение диеты - важное средство лечения болезни, передает FaceNews.ua.

В идеальном случае таким способом можно даже добиться ремиссии диабета 2 типа.

Новое исследование с участием Университета Британской Колумбии и Университета Тиссайд было частью двенадцатинедельного исследования со специализированным питанием и поддержкой специалистов в аптеках.

«Диабет 2 типа можно вылечить с помощью мер питания, а иногда даже обратить вспять. Однако нам нужна была стратегия, которая помогла бы людям реализовать эти меры и в то же время следить за приемом лекарств », - объясняет автор исследования доктор Джонатан Литтл.

Половина участников придерживалась низкокалорийной и низкоуглеводной диеты с более высоким содержанием белка и регулярно посещала аптеку. Через двенадцать недель более трети участников с диабетом 2 типа прекратили прием всех лекарств от диабета, в то время как в контрольной группе этого не произошло.

Участники также отметили значительное улучшение контроля уровня сахара в крови, средней массы тела, систолического артериального давления и общего состояния здоровья.

«Вмешательство привело к снижению потребности в лекарствах, снижающих уровень сахара в крови, у многих участников исследования. Это показывает, что фармацевты являются жизнеспособным и инновационным вариантом для проведения краткосрочных диетических вмешательств для людей с диабетом 2 типа, особенно когда управление лекарственными препаратами является проблемой безопасности », - объясняет автор исследования профессор доктор Алан Баттерхэм.
Читайте также: Эксперт назвал продукты, помогающие уснуть
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Все видео

Лента новостей

Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 9 годин 32 хвилини тому
Національна філармонія запрошує на вечір органної музики бароко «Англія та Німеччина»
🕑 10 годин 32 хвилини тому
Російські дрони атакували пасажирський потяг на Одещині: загинули двоє залізничників, сотні пасажирів евакуйовані
🕑 12 годин 48 хвилин тому
Україна звітує про закриття 94 кол-центрів: чи є це перемогою над шахрайською індустрією?
🕑 12 годин 51 хвилину тому
В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 13 годин 3 хвилини тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 13 годин 56 хвилин тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 13 годин 56 хвилин тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 13 годин 56 хвилин тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 13 годин 58 хвилин тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 13 годин 59 хвилин тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 13 годин 59 хвилин тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 13 годин 59 хвилин тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 14 годин 1 хвилину тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 14 годин 50 хвилин тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 15 годин 19 хвилин тому
Все новости