Ученые назвали популярный овощ, приближающий смерть

24.09.2021 в 14:50 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Ученые предупредили о продукте питания, который кажется безобидным на первый взгляд, но может приводить к увеличению вероятности преждевременной смерти, передает FaceNews.ua.

Как сообщает UfaTime.ru, В ходе исследования ученые из Университета Овьедо в Испании в течение шести лет изучали влияние отдельных пищевых групп на смертность пожилых людей из Астурии (Северная Испания). Участие в эксперименте приняли в общей сложности 288 человек в возрастном диапазоне от 60 до 85 лет.

Результаты показали, что употребление в пищу фруктов было связано с уменьшением риска преждевременной смерти, тогда как употребление картофеля, наоборот, способствовало повышению риска смерти на 32%.

«Высокое потребление фруктов в позднем возрасте было связано с более длительным выживанием. Также наблюдалась обратная связь между потреблением картофеля и выживаемостью, но необходимы дальнейшие исследования, прежде чем можно будет сделать какие-либо твердые выводы о возможных вредных аспектах потребления картофеля», – заключили ученые.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 4 години 56 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 5 годин 16 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 5 годин 17 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 5 годин 17 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 5 годин 37 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 5 годин 57 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 6 годин 1 хвилину тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 6 годин 38 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 6 годин 55 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 6 годин 58 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 7 годин 22 хвилини тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 7 годин 37 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 7 годин 59 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 8 годин 1 хвилину тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 8 годин 15 хвилин тому
Все новости