Ученые назвали продукт, способный сжигать жир и снижать давление

07.10.2021 в 11:40 | Наталья Ткачук, джерело: «Голос UA»

Ученые Калифорнийского университета провели эксперимент с участием нескольких десятков добровольцев, по итогам которого сделали вывод о том, что регулярное употребление фисташек без добавок способствует похудению и снижению кровяного давления, передает FaceNews.ua.

Во время исследования половина добровольцев в течение четырех месяцев ежедневно употребляла чуть более 40 г фисташек. Все участники эксперимента увеличили физические нагрузки, а их питание было откорректировано с учетом ограничения калорийности.

В результате все добровольцы потеряли 5% от своего первоначального веса, снизив также процент жира в области талии.

Те добровольцы, которые ели фисташки, имели дополнительные преимущества. Речь идет о более низком артериальном давлении, более высоком потреблении клетчатки и более низком потреблении сладостей, чем у второй группы участников исследования. Кроме этого, у них был более высокий уровень антиоксидантных каротиноидов лютеина, альфа- и бета-каротина в крови.

Ученые добавили, что калорийность любых орехов очень высока, однако всё же настаивают на том, что они являются ключевыми продуктами в здоровой диете и поэтому их важно включать в меню.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 3 години 35 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 3 години 56 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 3 години 56 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 3 години 56 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 4 години 17 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 4 години 36 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 4 години 41 хвилину тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 5 годин 17 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 5 годин 34 хвилини тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 5 годин 37 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 6 годин 1 хвилину тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 6 годин 16 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 6 годин 39 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 6 годин 40 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 6 годин 55 хвилин тому
Все новости