Названа самая полезная для завтрака каша

20.10.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Голос UA»

Хотя традиционными утренними блюдами считаются овсянка и гречка, для завтрака также подойдут и другие виды каш, передает FaceNews.ua. Например, эксперты по здоровому питанию рекомендуют обратить внимание на блюдо североафриканских культур, которое обеспечит ряд преимуществ для здоровья – кускус.

Согласно исследованиям, кускус способен защитить от развития атеросклероза, сердечных приступов и инсульта благодаря селену в его составе. Кроме того, селен фактически стимулирует регенерацию витаминов С и Е, которые играют неотъемлемую роль в защитных механизмах организма, рассказали ученые. По информации Медицинской школы Гарварда, потребление каши также снижает риск ряда проблем, включая высокий уровень холестерина.

Для завтрака отлично подойдет кускус, приготовленный на молоке. Каша получается нежной и воздушной, а при желании в нее можно добавить ягоды и фрукты, что оценят даже дети.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 2 години 50 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 3 години 11 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 3 години 11 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 3 години 11 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 3 години 32 хвилини тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 3 години 51 хвилину тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 3 години 56 хвилин тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 4 години 32 хвилини тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 4 години 49 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 4 години 52 хвилини тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 5 годин 16 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 5 годин 31 хвилину тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 5 годин 54 хвилини тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 5 годин 55 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 6 годин 10 хвилин тому
Все новости