Назван популярный витамин, который повышает риск болезни Альцгеймера

20.10.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Express»

Деменцию часто называют смертным приговором, потому что в настоящее время от нее нет лекарства, и развитие симптомов неизбежно. Тем не менее, исследования продолжают предполагать, что риск развития упадка мозга можно изменить. Удивительные факторы риска связаны с упадком мозга, передает FaceNews.ua.

Согласно Комитету врачей по ответственной медицине (КВОМ), вам следует «избегать» витаминов с железом, потому что они могут способствовать развитию болезни Альцгеймера .

«Данные свидетельствуют о том, что избыток железа может способствовать риску болезни Альцгеймера», - предупреждает КВОМ.

По мнению медработников, вы должны принимать добавки железа только по указанию врача.

Исследование, опубликованное в Журнале болезни Альцгеймера, впервые привлекло внимание к роли, которую железо может играть в развитии болезни Альцгеймера.

Большинство исследователей полагают, что болезнь вызывается одним из двух белков, одним из которых является тау, а другим - бета-амилоид.

Теперь исследование UCLA предложило третью возможную причину: накопление железа.

Исследование дало некоторые обнадеживающие результаты, отметил доктор Джордж Барцокис, профессор психиатрии в Институте неврологии и поведения человека им. Семела и старший автор исследования.

«Накопление железа в головном мозге может зависеть от изменения факторов окружающей среды, таких как количество потребляемого нами красного мяса и пищевых добавок с железом, а также у женщин, перенесших гистерэктомию перед менопаузой», - сказал он.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 1 годину 49 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 2 години 10 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 2 години 10 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 2 години 11 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 2 години 31 хвилину тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 2 години 50 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 2 години 55 хвилин тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 3 години 32 хвилини тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 3 години 49 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 3 години 51 хвилину тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 4 години 16 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 4 години 30 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 4 години 53 хвилини тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 4 години 54 хвилини тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 5 годин 9 хвилин тому
Все новости