Названы продукты, снижающие риск инсульта

21.10.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Express»

Ученые выяснили, как благодаря специальной диете снизить риск развития инсульта, передает FaceNews.ua.

Эксперты утверждают, что диеты с высоким содержанием насыщенных жиров и трансжиров увеличивают риск возникновения инсульта и других сердечных заболеваний.

Кроме этого, ученые советуют не злоупотреблять солью. По их утверждению, она может повысить уровень артериального давления, что является первопричиной возникновения заболеваний сердечно-сосудистой системы.

А вот частое употребление фруктов, овощей, клетчатки, молока, сыра и йогурта наоборот снижает риск возникновения ишемического инсульта.

Однако, к сожалению, эта диета не эффективна для профилактики геморрагического инсульта.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 1 годину 51 хвилину тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 2 години 11 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 2 години 12 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 2 години 12 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 2 години 32 хвилини тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 2 години 52 хвилини тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 2 години 57 хвилин тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 3 години 33 хвилини тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 3 години 50 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 3 години 53 хвилини тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 4 години 17 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 4 години 32 хвилини тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 4 години 55 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 4 години 56 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 5 годин 11 хвилин тому
Все новости