Медики назвали простой способ, как снизить риск диабета

29.10.2021 в 15:00 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Миллионы людей подвержены риску диабета 2 типа - серьезного заболевания, которое требует пожизненного лечения.

Хотя некоторые факторы риска, такие как возраст и этническая принадлежность, изменить невозможно, это состояние в значительной степени можно предотвратить, передает FaceNews.ua.

Часто людям необходимо значительно изменить свои повседневные привычки, чтобы снизить риск диабета, например бросить курить, употреблять алкоголь или похудеть. Но это может сводиться к простым изменениям в вашем рационе, например, к сокращению утреннего фруктового сока.

Исследования показали, что, хотя апельсин или яблоко могут помочь предотвратить диабет 2 типа , соки, приготовленные из фруктов, могут иметь совершенно противоположный эффект.

В исследовании изучалось потребление фруктов более чем 187000 мужчин и женщин в США за почти 25-летний период.

Около 6,5% участников заболели диабетом 2 типа - состоянием, вызванным ожирением - в течение периода исследования.

Те, кто употреблял одну или несколько порций фруктового сока каждый день, увеличивали риск развития диабета 2 типа на целых 21%.

Но люди, которые ели не менее двух порций в неделю определенных цельных фруктов, особенно черники, винограда и яблок, снижали риск развития диабета 2 типа на целых 23 % по сравнению с теми, кто ел менее одной порции в месяц.

Исследователи обнаружили, что замена трех порций сока в неделю на цельные фрукты приведет к снижению риска диабета на 7%.

Ведущий автор Исао Мураки, научный сотрудник Гарвардской школы общественного здравоохранения, сказал: «Наши данные подтверждают текущие рекомендации по увеличению потребления целых фруктов, но не фруктового сока, как меры профилактики диабета».

Исследование, опубликованное в Британском медицинском журнале в 2013 году , было первым, кто изучил, как предпочтения фруктов связаны с риском заболевания.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 1 годину 46 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 2 години 6 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 2 години 6 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 2 години 7 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 2 години 27 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 2 години 47 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 2 години 51 хвилину тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 3 години 28 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 3 години 45 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 3 години 48 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 4 години 12 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 4 години 27 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 4 години 49 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 4 години 50 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 5 годин 5 хвилин тому
Все новости