Эксперты рассказали, какой алкогольный напиток наносит наибольший вред печени

02.11.2021 в 23:45 | Наталья Ткачук, джерело: «changeua.com»

Ученые выяснили, какой алкогольный напиток наносит наибольший вред печени. Хотя спирта в нем немного, о “безопасной” дозе в данном случае не может быть речи, передает FaceNews.ua.

Об этом говорится в исследовании ученых из Медицинской школы при Университете Индианы (США).

Речь идет об одном из самых любимых напитков украинцев – обычном пиве.

Эксперты говорят, что даже незначительные дозы могут нанести организму урон. В первую очередь от пенного напитка страдает печень.

Ученые провели эксперимент, в ходе которого добровольцам регулярно давали количество пива, которое соответствует 15 мл спирта.

Ранее считалось, что безопасная доза спирта в сутки 30-40 мл для мужчин и 20-30 для женщин. Но результаты исследования показали обратное: даже после 15 мл получаемого спирта в мозгу происходили реакции с резким высвобождением дофамина.

Это приводит к развитию привыкания и возрастанию потребности в более высокой дозе алкоголя. В итоге есть риск развития зависимости, от которой сильно страдает печень.

“Люди не считают пиво алкогольным напитком, поэтому пивной алкоголизм развивается быстрее и влечет за собой более серьезные последствия, чем распитие крепких спиртных напитков”, – заявили ученые.

Помимо этого в современном пиве содержится много канцерогенов. Ведь рецепт его приготовления уже давно отличается от классического с натуральными ингредиентами.

Ученые уверены, что каждодневна доза пива в две-три кружки крайне опасна для печени.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 44 хвилини тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 1 годину 5 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 1 годину 5 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 1 годину 6 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 1 годину 26 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 1 годину 46 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 1 годину 50 хвилин тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 2 години 27 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 2 години 44 хвилини тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 2 години 46 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 3 години 11 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 3 години 26 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 3 години 48 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 3 години 49 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 4 години 4 хвилини тому
Все новости