Названа диета, которая снижает риск диабета

03.11.2021 в 14:20 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Исследователи из Университета Южной Австралии предполагают, что простое прерывистое голодание после гестационного диабета так же эффективно, как и низкокалорийные диеты, передает FaceNews.ua. Результаты исследования были недавно опубликованы в Американском журнале клинического питания.

При так называемой диете 5: 2, также известной как прерывистое голодание, вы можете нормально питаться пять дней в неделю. Потребление калорий существенно ограничивается только два дня в неделю. В эти дни потребление калорий не должно превышать 500 калорий. Этот метод питания предлагает больший выбор продуктов и гибкость для похудения, чем другие диеты.

Исследователи искали простой способ снизить риск диабета 2 типа после беременности. «Диета 5: 2 могла бы быть менее захватывающим вариантом», - говорит ученый. Поскольку калории сохраняются только два дня в неделю, управлять этим типом диеты намного проще, чем с обычными диетами, которые часто требуют ежедневного планирования.

В рамках исследования исследователи сравнили диету 5: 2 с традиционной диетой с пониженным энергопотреблением, при которой потребление калорий было ограничено до 1500 калорий в день. У испытуемых был повышенный риск диабета 2 типа, и все они ранее страдали гестационным диабетом.

«Наше исследование показывает, что диета 5: 2 у женщин с гестационным диабетом так же эффективна для снижения веса, как и постоянная низкокалорийная диета», - резюмирует доктор Грей.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 46 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 1 годину 6 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 1 годину 7 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 1 годину 7 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 1 годину 27 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 1 годину 47 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 1 годину 51 хвилину тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 2 години 28 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 2 години 45 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 2 години 48 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 3 години 12 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 3 години 27 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 3 години 49 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 3 години 51 хвилину тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 4 години 6 хвилин тому
Все новости