Ученые развеяли миф о пользе умеренных доз алкоголя

07.11.2021 в 14:20 | Наталья Ткачук, джерело: «Корреспондент»

Ученые из Грайфсвальдского университета в Германии развенчали миф о том, что умеренные дозы алкоголя снижают риски преждевременной смерти, передает FaceNews.ua.

Отмечается, что от алкоголя обычно отказываются люди, страдающие серьезными заболеваниями, влияющими на продолжительность жизни. Это и приводит к мнению о том, что непьющие люди имеют более высокий уровень смертности.

Исследователи собрали данные о 4028 взрослых немцев в возрасте 18-64 лет, которые в 1996-1997 годах ответили на ряд вопросов о состоянии своего здоровья, употреблении алкоголя, наркотиков и других вредных привычках.

Информация об их жизненном статусе или смерти была получена в 2017 и 2018 годах.

Из опрошенных не употребляли алкоголь более года 477 человек. При этом 90% из них ранее от него не воздерживались. 72% имели минимум один фактор риска преждевременной смерти, включая алкоголизм в прошлом, ежедневное курение или хронические заболевания.

Среди тех, кто не имел подобных факторов риска, разницы в рисках преждевременной смерти по сравнению с пьющими умеренно не наблюдалось.

А у воздерживавшихся от алкоголя на протяжении всей жизни риски были ниже.

Ученые подчеркнули, что те, кто отказывается от алкоголя, часто делает это из-за проблем со здоровьем, которые и становятся причиной ранней смерти.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Все видео

Лента новостей

Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 19 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 39 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 43 хвилини тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 1 годину 20 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 1 годину 37 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 1 годину 39 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 2 години 4 хвилини тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 2 години 19 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 2 години 41 хвилину тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 2 години 42 хвилини тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 2 години 57 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 3 години 19 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 3 години 43 хвилини тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 3 години 43 хвилини тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 3 години 44 хвилини тому
Все новости