Назван продукт, быстро снижающий высокий уровень сахара в крови

05.11.2021 в 16:20 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Ученые обнаружили дешевый продукт, который способен значительно снизить уровень глюкозы в течение максимум 120 минут после приема пищи, передает FaceNews.ua.

Согласно научной работе, опубликованной в журнале The Physician and Sportsmedicine, таким эффектом обладает темный изюм.

В ходе 12-недельного рандомизированного исследования ученые оценили влияние этого продукта, по сравнению с альтернативными закусками, на уровень сахара в организме участников с диабетом.

В результате было установлено, что у тех, кто употреблял изюм, уровень глюкозы снижался на 23% в течение двух часов после еды. Кроме того, у них также наблюдался более низкий уровень сахара в крови натощак (на 19%), по сравнению с теми, кто предпочитал другие закуски.

Более того, у любителей изюма снижалось систолическое артериальное давление на 8,7 мм рт.ст. “В целом, эти данные подтверждают, что изюм является здоровой альтернативой обработанным закускам для пациентов с СД2 [диабет 2 типа]”, – заключили исследователи.

При диабете второго типа крайне важно поддерживать стабильный уровень сахара в крови, соблюдая определенную диету.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Все видео

Лента новостей

12 серпня – Всесвітній день слонів: історія, загрози та роль зоопарків у збереженні тварин
🕑 45 хвилин тому
Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 1 годину 6 хвилин тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 1 годину 6 хвилин тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 1 годину 6 хвилин тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 1 годину 27 хвилин тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 1 годину 46 хвилин тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 1 годину 51 хвилину тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 2 години 28 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 2 години 44 хвилини тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 2 години 47 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 3 години 11 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 3 години 26 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 3 години 49 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 3 години 50 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 4 години 5 хвилин тому
Все новости