Названы продукты, которые могут уменьшить риск развития диабета

17.11.2021 в 10:40 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Сахарный диабет, особенно, второго типа, является серьезным хроническим заболеванием, которое развивается в результате неэффективного использования организмом инсулина (гормона, регулирующего уровень сахара в крови), передает FaceNews.ua. По данным Всемирной организации здравоохранения, такой тип диабета возникает на фоне избыточной массы тела и недостаточной физической активности.

Ученые назвали продукты питания, которые могут помочь остановить риск развития заболевания, сообщает zdorovia.com.ua.

После почти девяти лет исследований в данной проблематике специалисты выяснили, что по сравнению с людьми, которые в течение трех лет относительно стабильно употребляли молочные продукты, более высокий риск развития заболевания наблюдался у тех, кто снизил потребление этих продуктов.

Также ученые пришли к выводу, что что у тех, кто увеличил потребление молока с низким содержанием жира и обезжиренного йогурта, был более низкий риск развития диабета второго типа. А замена обезжиренного молока и йогурта обычным сыром, напротив, была связана с повышением риска диабета второго типа.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Все видео

Лента новостей

Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 32 секунди тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 36 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 53 хвилини тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 55 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 1 годину 20 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 1 годину 35 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 1 годину 57 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 1 годину 58 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 2 години 13 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 2 години 35 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 2 години 59 хвилин тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 2 години 59 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 3 години тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 3 години 11 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 4 години 50 хвилин тому
Все новости