Медики назвали напитки, которые снижают риск инсульта и слабоумия

17.11.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Согласно недавнему исследованию, регулярное употребление кофе и чая снижает риск инсульта и деменции, передает FaceNews.ua. . Самый явный эффект был замечен при ежедневном потреблении от четырех до шести чашек кофе и чая.

Исследователи из Тяньцзиньского медицинского университета в Китае показали, что ежедневное употребление кофе и / или чая людьми в возрасте от 50 до 74 лет связано с 30-процентным снижением риска инсульта и слабоумия по сравнению с людьми, которые не пьют кофе и чай. Результаты исследования были недавно опубликованы в известном журнале «Plos Medicine».

Чтобы проанализировать риски и варианты предотвращения, китайская рабочая группа проанализировала данные 365 682 человек в рамках текущего исследования. Данные взяты из британского биобанка. Они собирались с 2006 по 2010 год, а состояние здоровья участников отслеживалось до 2020 года. К тому времени у 5079 участников когорты развилось слабоумие. 10 053 испытуемых перенесли как минимум один инсульт.

Среди прочего, данные также содержали самоотчеты участников об их потреблении чая и кофе. Анализ показывает, что люди, которые выпивали от двух до трех чашек кофе или от трех до пяти чашек чая или комбинации от четырех до шести чашек обоих напитков в день, имели самый низкий риск инсульта или слабоумия. У любителей кофе и чая риск инсульта был на 32% ниже, а риск развития слабоумия - на 28% по сравнению с людьми, которые не пили кофе или чай.

Результаты показывают, что регулярное употребление кофе и чая связано с более низким риском инсульта и деменции. Однако в будущих исследованиях эту взаимосвязь необходимо изучить более внимательно.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Все видео

Лента новостей

SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 35 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 52 хвилини тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 55 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 1 годину 19 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 1 годину 34 хвилини тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 1 годину 56 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 1 годину 58 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 2 години 13 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 2 години 34 хвилини тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 2 години 58 хвилин тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 2 години 59 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 3 години тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 3 години 11 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 4 години 49 хвилин тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 6 годин тому
Все новости