Медики назвали напиток, который может состарить мозг на 11 лет

24.11.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Express»

Деменция - разрушительное заболевание, ухудшающее память. К счастью, многое можно сделать, чтобы предотвратить ухудшение когнитивного здоровья. Одного напитка следует вообще избегать, чтобы не допустить ухудшения работы мозга, передает FaceNews.ua.

В ближайшие 30 лет число случаев деменции резко вырастет, но можно сделать многое, чтобы этого не произошло. Это состояние является конечным результатом того, что нейроны теряют способность общаться друг с другом. Появляется все больше свидетельств того, что определенные продукты и напитки могут вызвать этот ущерб. Исследователи предупреждают, что сахаросодержащие напитки особенно вредны для мозга, вызывая его старение к 11 годам при употреблении более двух раз в день.

Исследования неврологического здоровья выявили потенциальный вред, который сахар может нанести мозгу. Напитки с сахаром являются ярким примером этого, предлагая приток калорий, которые могут быстро утолить голод.

Это может иметь разрушительные последствия для мозга, вызывая со временем сокращение префронтальной коры. Есть также доказательства того, что сладкие напитки могут ускорить старение мозга.

Некоторые исследования подтверждают эти утверждения, показывающие, что сладкие напитки могут уменьшить объем мозга и привести к ухудшению памяти

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Все видео

Лента новостей

Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 2 хвилини тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 39 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 56 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 59 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 1 годину 23 хвилини тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 1 годину 38 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 2 години тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 2 години 2 хвилини тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 2 години 17 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 2 години 38 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 3 години 2 хвилини тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 3 години 3 хвилини тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 3 години 4 хвилини тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 3 години 15 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 4 години 53 хвилини тому
Все новости