Кофе защищает мозг от возрастных нарушений − ученые

26.11.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Австралийские ученые установили, что у любителей кофе снижается риск развития возрастных когнитивных нарушений, что связано с более медленным накоплением в мозге амилоидных белков, передает FaceNews.ua. Результаты исследования были опубликованы в журнале Frontiers of Aging Neuroscience.

Специалисты установили связь между напитком и несколькими важными маркерами болезни Альцгеймера, анализируя данные крупного наблюдения за 200 австралийцами, которое продолжалось в течение десяти лет Университетом Эдит Коуэн, пишет Technology Networks.

"Мы обнаружили, что участники без нарушений памяти и с более высоким потреблением кофе в начале исследования имели более низкий риск перехода к легким когнитивным нарушениям, которые часто предшествуют болезни Альцгеймера, и самой болезни Альцгеймера", − заявила ведущий автор статьи, доктор Саманта Гарденер.

Оказалось, что любители кофе менее подвержены изменениям области мозга, отвечающей за планирование, самоконтроль и внимание.

"Кофе может быть особенно полезен пожилым людям, которые подвержены риску снижения когнитивных функций, но не имеют никаких симптомов. Это простая вещь, которую люди могут изменить", − отметила Гарденер.

При болезни Альцгеймера амилоидные белки слипаются, образуя бляшки, токсичные для мозга. Предполагается, что у тех, кто регулярно пьет кофе, этот процесс протекает медленнее.

Связано ли это с кофеином или другими веществами, содержащимися в напитке, ученые пока не знают. Также они не анализировали, меняется ли воздействие кофе на мозг в зависимости от метода заваривания и добавления молока или сахара.

Подчеркивается, что авторы не ставили задачей определить оптимальную ежедневную дозу напитка, но, по их мнению, две чашки примерно по 240 грамм окажет положительный эффект на работу мозга.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Все видео

Лента новостей

SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 30 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 47 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 50 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 1 годину 14 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 1 годину 29 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 1 годину 52 хвилини тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 1 годину 53 хвилини тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 2 години 8 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 2 години 29 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 2 години 53 хвилини тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 2 години 54 хвилини тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 2 години 55 хвилин тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 3 години 6 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 4 години 44 хвилини тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 5 годин 56 хвилин тому
Все новости