Медики выяснили от какого заболевания защищает чашка кофе

27.11.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Хорошие новости для тех, кто начинает свой день с чашки кофе: недавнее исследование показало, что регулярное употребление кофе связано со снижением риска болезни Альцгеймера, передает FaceNews.ua.

Исследования, проведенные командой из Университета Эдит Коуэн в Австралии, показывают, что употребление кофе снижает риск развития болезни Альцгеймера. Долгосрочные данные, собранные в рамках исследовательского проекта «Австралийская визуализация, биомаркеры и исследование образа жизни старения», показывают, что у людей, которые регулярно пьют кофе, вероятность развития болезни Альцгеймера ниже, чем у людей, которые не пьют кофе. Результаты исследования были недавно опубликованы в известном журнале «Frontiers in Aging Neuroscience».

Среди прочего, уже более десяти лет наблюдается, влияет ли потребление кофе на скорость снижения когнитивных функций. По словам руководителя исследования доктора Саманты Гарденер, она обнаружила связь между кофе и несколькими ключевыми маркерами болезни Альцгеймера.

«Мы обнаружили, что участники без нарушений памяти, которые потребляли больше кофе, имели более низкий риск развития легких когнитивных нарушений, которые часто предшествуют болезни Альцгеймера, или развития болезни Альцгеймера в ходе исследования», - резюмирует доктор Гарденер.

Рабочая группа также обнаружила признаки того, что более высокое потребление кофе замедляет накопление амилоидных белков в головном мозге. Отложения амилоида в головном мозге были связаны с развитием болезни Альцгеймера в многочисленных исследованиях.

"Результаты обнадеживают, поскольку употребление кофе может снизить риск болезни Альцгеймера, и «это простая вещь, которую люди могут изменить», - сказала доктор.

Исследование не определило оптимальное количество кофе, но результаты показывают, что употребление двух чашек кофе в день имеет более выраженный эффект, чем одна чашка в день.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Все видео

Лента новостей

Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 45 секунд тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 35 хвилин тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 52 хвилини тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 55 хвилин тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 1 годину 19 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 1 годину 34 хвилини тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 1 годину 57 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 1 годину 58 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 2 години 13 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 2 години 34 хвилини тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 2 години 58 хвилин тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 2 години 59 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 3 години тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 3 години 11 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 4 години 49 хвилин тому
Все новости