Назван напиток, способный улучшить работу мозга

02.12.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «changeua.com»

Употребление какао способствует улучшению работы мозга. К такому выводу пришла команда ученых из Бирмингемского университета, Британия, и университета Иллинойса, США, передает FaceNews.ua.

Так, этот напиток содержит флаванолы – органические вещества, которые улучшают снабжение мозга кислородом, что позитивно сказывается на умственных способностях. Работу исследователей опубликовал журнал Scientific Reports.

В эксперименте ученых принимали участие 18 добровольцев. В первой части опытов они получали какао с высоким содержанием флаванолов, во второй – обработанное какао с минимальным уровнем этого вещества.

Через два часа после употребления какао испытуемые дышали воздухом с насыщенностью углекислым газом около 5%, что почти в сто раз выше нормального атмосферного уровня. В результате увеличивается приток крови к головному мозгу, чтобы организм быстрее вывел углекислый газ.

В то же время участникам задавали сложные задачи, и при помощи приборов оценивали изменение кровотока к мозгу и оксигенацию (насыщение кислородом) во фронтальной коре, отвечающей за мышление и принятие решений.

По словам ученых, 14 из 18 участников эксперимента после приема флаванолов лучше справлялись со сложными задачами, решая их на 11% быстрее, чем до употребления какао или после употребления какао с низким содержанием флаванолов.

Таким образом, исследователи пришли к выводу, что потребление продуктов, богатых флаванолами, позитивно сказывается на сосудистой функции мозга и мыслительных способностях, а также помогает быстрее прийти в себя после легких заболеваний сосудистой системы.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Росіянин прокоментував життя в бункері, витівки ШІ та майбутнє після Путіна
Все видео

Лента новостей

Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 13 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 28 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 50 хвилин тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 52 хвилини тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 1 годину 7 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 1 годину 28 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 1 годину 52 хвилини тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 1 годину 53 хвилини тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 1 годину 54 хвилини тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 2 години 5 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 3 години 43 хвилини тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 4 години 54 хвилини тому
17-річна студентка встановила рекорд України, відтворивши напам'ять 400 знаків числа Пі
🕑 4 години 55 хвилин тому
Росія накопичила близько 6200 дронів "Герань" для масованих ударів по Україні, - ГУР
🕑 6 годин 13 хвилин тому
Григорій Сковорода: життя, філософія та знищене російськими військами музейне спадок
🕑 6 годин 35 хвилин тому
Все новости