Медики назвали лучший орех для снижения уровня холестерина

03.12.2021 в 12:30 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Недавно, было обнаружено, что орехи помогают улучшить уровень холестерина, что может улучшить ваше общее состояние здоровья, передает FaceNews.ua. А согласно новому исследованию, проведенному Университетом Джорджии в Афинах и опубликованному в Journal of Nutrition , орехи пекан могут иметь способность улучшать общий холестерин, липопротеины низкой плотности (холестерин ЛПНП) и триглицериды, особенно у людей с повышенным риском сердечно-сосудистые заболевания.

У участников эксперимента, после 8-недельного периода наблюдалось снижение холестерина липопротеинов не высокой плотности, триглицеридов и холестерина липопротеинов низкой плотности («плохой» вид холестерина ).

Это исследование показывает многообещающие результаты в отношении орехов пекан и здоровья сердца. Орехи в целом обладают многочисленными преимуществами для здоровья из-за их полезных жиров, аминокислот, витамина Е, калия и высокого содержания клетчатки.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Росіянин прокоментував життя в бункері, витівки ШІ та майбутнє після Путіна
Все видео

Лента новостей

Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 14 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 29 хвилин тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 52 хвилини тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 53 хвилини тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 1 годину 8 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 1 годину 29 хвилин тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 1 годину 53 хвилини тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 1 годину 54 хвилини тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 1 годину 55 хвилин тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 2 години 6 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 3 години 44 хвилини тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 4 години 56 хвилин тому
17-річна студентка встановила рекорд України, відтворивши напам'ять 400 знаків числа Пі
🕑 4 години 56 хвилин тому
Росія накопичила близько 6200 дронів "Герань" для масованих ударів по Україні, - ГУР
🕑 6 годин 14 хвилин тому
Григорій Сковорода: життя, філософія та знищене російськими військами музейне спадок
🕑 6 годин 36 хвилин тому
Все новости