Названа рыба, которая может вызвать рак

18.12.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Express»

А знали ли вы, что употребление лосося может приводить к раку. Но это касается не всех его видов, передает FaceNews.ua.

Считается, что лосось в качестве пищевого продукта очень полезен для здоровья, потому что это источник жирных кислот Омега-3.

Это утверждение верно, как для лосося, пойманного в дикой природе.

Но есть опасность в недиком лососе. Дело в том, что лосось выращенный на фермах, содержит в себе полихлорированный бифенил.

Полихлорированный бифенил (ПХБ) – это промышленные хлорированные химические вещества, созданные человеком.

ПХД были запрещен к коммерческому использованию на протяжении десятилетий, но их следы все еще можно найти в окружающей среде.

Ученые предупредили, что регулярное употребление в пищу искусственно-выращенного лосося может увеличить риск развития рака. Это произошло после того, как было выявлено несколько таких случаев.

Отмечается, что лосось, выращиваемый на британских рыбных фермах, был особенно загрязнен канцерогенными химическими веществами.

Результаты, опубликованные в журнале Science, показали, что дешевый лосось в супермаркетах может принести организму больше вреда, чем пользы.

“Анализ рисков показывает, что потребление искусственно выращенного атлантического лосося может представлять риск для здоровья, который умаляет благотворное влияние потребления рыбы”, – сказано в исследовании.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Росіянин прокоментував життя в бункері, витівки ШІ та майбутнє після Путіна
«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
Все видео

Лента новостей

Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 12 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 34 хвилини тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 58 хвилин тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 58 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 59 хвилин тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 1 годину 10 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 2 години 49 хвилин тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 4 години тому
17-річна студентка встановила рекорд України, відтворивши напам'ять 400 знаків числа Пі
🕑 4 години тому
Росія накопичила близько 6200 дронів "Герань" для масованих ударів по Україні, - ГУР
🕑 5 годин 19 хвилин тому
Григорій Сковорода: життя, філософія та знищене російськими військами музейне спадок
🕑 5 годин 40 хвилин тому
Спека в Україні стрімко посилиться до +36°
🕑 6 годин 19 хвилин тому
Швейцарія та Україна: спільні корені у народному мистецтві
🕑 6 годин 42 хвилини тому
РФ атакувала Україну дронами та ракетами: масштабні пожежі, знищено "Епіцентр" (відео)
🕑 7 годин 5 хвилин тому
Зерновий термінал у Новоросійську зупинив роботу внаслідок атаки "Нептунів" та "Паляниць" (відео)
🕑 7 годин 26 хвилин тому
Все новости