Ученые назвали продукты, усиливающие потенцию

19.12.2021 в 11:30 | Наталья Ткачук, джерело: «Facenews»

Результаты крупномасштабного исследования Гарвардского университета показали, что предотвратить эректильную дисфункцию можно с помощью правильного питания, передает FaceNews.ua.

Как сообщает немецкое издание Focus, специалисты с 1986 года наблюдали за 50 тысячами мужчин в возрасте от 40 до 75 лет в течение 16 лет. Каждые четыре года участники эксперимента предоставляли подробные планы питания, а промежуточное медицинское заключение о состоянии здоровья составлялось каждые два года.

На основании полученных данных ученые пришли к выводу, что наиболее полезной в плане снижения риска развития импотенции является средиземноморский тип питания. В его основе – потребление овощей, бобовых, фруктов, рыбы, орехов и полезных жиров.

Как показали другие исследования, средиземноморская диета имеет множество преимуществ для здоровья. Причиной этого является отказ от мяса, особенно красного, и трансжиров, которые содержатся в обработанных продуктах.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Математика на порозі революції: як штучний інтелект змінить процес відкриттів
Росіянин прокоментував життя в бункері, витівки ШІ та майбутнє після Путіна
«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
Все видео

Лента новостей

Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 12 хвилин тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 33 хвилини тому
Європа спостерігає повне сонячне затемнення: Іспанія очікує півмільйона туристів
🕑 57 хвилин тому
Дефіцит бюджету РФ стрімко зростає: Росія збільшує військові видатки, незважаючи на нафтовий дохід
🕑 58 хвилин тому
США модернізують підводний флот для розвідки на морському дні
🕑 59 хвилин тому
Тріумф на English Open 2026: Україна здобула золото та бронзу в адаптивному піклболі
🕑 1 годину 10 хвилин тому
Померла тричі праправнучка Тараса Шевченка (фото)
🕑 2 години 48 хвилин тому
Ментальне здоров'я: щоденна увага та підтримка у часи стресу
🕑 3 години 59 хвилин тому
17-річна студентка встановила рекорд України, відтворивши напам'ять 400 знаків числа Пі
🕑 3 години 59 хвилин тому
Росія накопичила близько 6200 дронів "Герань" для масованих ударів по Україні, - ГУР
🕑 5 годин 18 хвилин тому
Григорій Сковорода: життя, філософія та знищене російськими військами музейне спадок
🕑 5 годин 40 хвилин тому
Спека в Україні стрімко посилиться до +36°
🕑 6 годин 18 хвилин тому
Швейцарія та Україна: спільні корені у народному мистецтві
🕑 6 годин 41 хвилину тому
РФ атакувала Україну дронами та ракетами: масштабні пожежі, знищено "Епіцентр" (відео)
🕑 7 годин 5 хвилин тому
Зерновий термінал у Новоросійську зупинив роботу внаслідок атаки "Нептунів" та "Паляниць" (відео)
🕑 7 годин 25 хвилин тому
Все новости