Яйца опасны для здоровья! (видео)

19.03.2019 в 21:10 | Анастасия Лысенко, джерело: «YouTube »

Все дело в холестерине...

Почему яйца, по мнению ученых, стали вредными для человека?

К такому выводу пришли ученые Северо-Западного университета в США.

После анализа данных исследований с участием около 30 тысяч человек специалисты заключили, что частое употребление яиц повышает риск развития сердечно-сосудистых заболеваний, что может стать причиной преждевременной смерти.

"Мы выяснили, что, чем больше яиц в день вы потребляете, тем выше риск", – заключила автор исследования Норрина Аллен.

Ученые рекомендуют употреблять умеренное количество яиц. Например, 2 части белка и один желток.

Смотрите также: 10 продуктов, которые нельзя есть утром! (видео)

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Заблоковані порти: як українські аграрії консервують мільйони тонн зерна в полях та шукають нові шляхи експорту
Операція з евакуації: бронемашина 24 ОМБр перевозить піхоту та полоненого
Суд Москви виключив партію «Яблуко» з виборів: Чи залишилися в Росії цивільні альтернативи?
Все видео

Лента новостей

Українські дрони завдали нищівних ударів по російській логістиці та ППО: деталі операцій
🕑 56 секунд тому
Путін погрожує Японії та закликає до миру: аналіз нової російської стратегії
🕑 1 хвилину тому
Новоросійськ в епіцентрі подій: вибухи, тривога та реакція росіян на війну
🕑 1 хвилину тому
Командир роти про реалізм у війні та переваги повернення з СЗЧ
🕑 21 хвилину тому
Прикордонники вибороли перемогу на перегонах драгонботів у Києві
🕑 41 хвилину тому
Фортепіанний вечір «Фантазії літа»: Інеса Порошина представить музику Мак-Доуела, Нєкрасова та класиків
🕑 46 хвилин тому
SadSvit дасть концерт просто неба на літній терасі ТРЦ Гулівер у Києві
🕑 1 годину 22 хвилини тому
За межею бідності опинилися 41,6% українців, - Світовий банк
🕑 1 годину 39 хвилин тому
Розслідування "Схем" та Радіо Свобода пройшли у фінал престижного журналістського конкурсу
🕑 1 годину 42 хвилини тому
Rozetka звільняє працівників після знищення складу в Броварах
🕑 2 години 6 хвилин тому
На Донеччині загинув розвідник із Броварів Максим Таратинов: місто попрощається з Героєм 13 серпня
🕑 2 години 21 хвилину тому
Розвідка США: Київ і область — під загрозою ракетних ударів упродовж 48 годин
🕑 2 години 44 хвилини тому
Україна припинила удари по танкерах у Чорному морі: поступки США та нова стратегія ударів
🕑 2 години 45 хвилин тому
Дим не дає дихати, а подачу води в місто зупинили: у Новоросійську оголосили надзвичайну ситуацію (відео)
🕑 3 години тому
Удар по складу великої логістичної компанії на Броварщині: авіація ДСНС скинула 34 тони води (відео)
🕑 3 години 21 хвилину тому
Все новости