Магазини майбутнього: як змінюється рітейл

03.07.2019 в 15:26 | Ольга Пархомчук, джерело: «Facenews»

Рітейл як бізнес входить в епоху ще більш жорсткої конкуренції за увагу, а головне гаманець споживача. Сьогодні майбутнє значно ближче, ніж можна було це собі уявити 5-10 років тому.

Такі фактори, як розвиток технологій, збільшення користувачів інтернету, підростаюче покоління Z, змушують змінюватися звичний нам рітейл. Магазини майбутнього це перш за все омніканальний простір, «напханий» такими останніми технологіями, як онлайн-примірочні, магазини без кас і консультантів, голосовий шопінг, роботизація простору.

Завдання магазинів майбутнього

Такого роду магазини останнім часом стали більш доступними, однак в цій бочці меду все одно і ложка дьогтю: часу і уваги покупця стає все менше. За словами директора Shop! Global Development Лео ван де Польдера, 80% покупців обходять тільки 20% магазину, при цьому тільки 4 з 10 осіб дійдуть до вашої категорії на полиці. Себастьян Цигал, комерційний директор Modern-Expo Group (Польща), відмітив чотири основні характеристики успішного магазину майбутнього, здатного задовольнити основні органи чуття та емоційні потреби покупця.

1. Емпіричні навички створення у покупця незабутнього досвіду, магазин майбутнього повинен надихати. Це може бути новий рівень обслуговування клієнтів, магазин в магазині, функції освітнього та творчого хаба.

2. Соціалізація позиціонування магазину як соціального центру, створення місця для зустрічей і спілкування ресторанів, барів.

3. Інноваційність взаємодія, онлайн-інтеграція та існування в автономному режимі. Це нові цифрові рішення, в тому числі магазини без прикасових зон, використання Fresh-боксів і т.д.

4. Персоналізація диференціація, заснована на вивірених продуктах. Фокус на свіжості, ексклюзивності, якості товару, а також використання персоналізації (наклейки з ім'ям і т.д.)

Управляти товарним потоком.

Крім реалізації глобальних трендів у візуальних образах і сучасної організації простору в магазинах, для успішного конкурування за покупця необхідно використовувати рішення в галузі управління товарним потоком і асортиментом. «Сьогодні рітейлу важливо вміти дуже швидко і об'єктивно реагувати на непередбачувані запити людей. Передбачити, що в голові у покупця, який у нього на даний момент настрій і на яку покупку він налаштований, не зможе сам він. А отже єдине рішення для постійного залучення покупця забезпечити свіжу продукцію і збалансовану різноманітність зазначив Олександр Соколенко з Apple Consulting.

Прибрати те, що не продається.

Поки на полиці йдуть запеклі бої виробників за місце, від 20 до 50% полки в залежності від типу рітейлу це товари, які дуже довго продаются або не продаються взагалі. Експерти рекомендують розглядати кожну категорію з урахуванням цінового сегменту в конкретній торговій точці та розділити товар на драйвер продажів «голову», драйвер різноманітності «тулуб» та драйвер запасу «хвіст». Розуміння успішних та неуспішних товарів дозволить вчасно виводити товари-аутсайдери та уважно, більш усвідомлено ставитись до новинок. Оскільки рішення про введення нового товару завжди інвестиційним, ймовірність його успіху і ризику не менше 30% на 70% відповідно.

У більшості магазинів на сьогодні, на жаль, досі не існує системної і регулярної процедури, яка дозволяла б вчасно усувати з полиці товар, що не користується попитом у конкретній локації, і тут же на його місце, для підтримки вибору в категорії, встановлювати новий. І це не мистецтво категорійних менеджерів, які часто знаходяться в полоні реклами новинок і одурманюючих маркетингових бюджетів від своїх постачальників. Це продумана і жорстка процедура, якої повинен дотримуватися сучасний рітейлер. Інакше дуже швидко полегшений, елегантний і ультрасучасний дизайн магазина буде обтяжений недбайливими викладками нікому не потрібного товару, за який виробник заплатив оренду. Більше того, натискання кнопки в IT-системі автоматично не прибирає товар з полиці, а запускає розпродаж за ціною, яка часто може виявитися нижчою від закупівельної, тобто без маржі.

Безумовно, магазин майбутнього покликаний спростити і зробити приємним процес покупок для покупця в очікуванні його вічного повернення, при цьому збільшивши чек для рітейлера. Основний тренд, за який сьогодні і в майбутньому готовий платити покупець, свіжість і наявність товару на полиці. А головним мірилом успіху рітейлера і єдиним KPI продажі та маржа з м2.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Окупант палкою "стріляв" по українському дрону (відео)
"Айдар" взяв у полон групу окупантів біля Часового Яру (відео)
У Рубіжному зробили туалет із російських ящиків для снарядів (відео)
Кадиров після повідомлень про хворобу терміново показав відео свого тренування (відео)
У цирку Запоріжжя ведмідь напав на дресирувальника (відео)
Єдиний українець у найсильнішій волейбольній лізі Олег Плотницький переможно зіграв першу гру італійської ліги (відео)
Австралієць зробив із гігантського гарбуза човен (відео)
СОНЯ СОТНИК про шлюб за добу, чоловіка на фронті, майбутнє Вакарчука й Пивоварова, і де зараз Кузін
Все видео

Лента новостей

Двох українських військових вбив в Німеччині росіянин
🕑 51 хвилину тому
Кубинські найманці вбили свого командира росіянина
🕑 11 годин 1 хвилину тому
Україна не зверталась до Польщі щодо депортації чоловіків призовного віку - посол
🕑 вчора
ДТП в Броварах: п'яний чиновник збив групу людей, постраждала дитина (відео, фото)
🕑 вчора
Українським чоловікам в Польщі продовжать захист
🕑 позавчора
Міністра Сольського арештував суд, за нього була внесена застава
🕑 позавчора
Путін сказав, коли поїде до Китаю і яку книгу подарує Сі Цзіньпіну
🕑 позавчора
“Добре, що є НАБУ”, - Кацуба вперше прокоментував “справу Пашинського”
🕑 позавчора
Макрон забив гол у пенальті в матчі з легендами футболу (відео)
🕑 позавчора
Залізниця України атакована в трьох областях, є загиблі та поранені (відео фото)
🕑 позавчора
Німеччина не позбавлятиме українських чоловіків статусу біженців
🕑 3 дні тому
Футболістки Шахтаря та Кривбасу побилися після матчу чемпіонату України (відео)
🕑 3 дні тому
Джо Байден підписав закон про заборону TikTok
🕑 3 дні тому
БК Дніпро став чемпіоном баскетбольної Суперліги (відео)
🕑 3 дні тому
Польща готова допомогти повернути військовозобов'язаних українців
🕑 3 дні тому
Все новости