Медики назвали лучший завтрак для снижения давления

01.06.2020 в 09:15 | Инна Сабатин, джерело: «Facenews»

Ученые выяснили, какой продукт на завтрак поможет решить проблему высокого давления. Соответствующее исследование проводилось британскими специалистами, представляющими Лидский университет, передает FaceNews.ua.

Как оказалось, наиболее оптимальным решением для завтрака при гипертонии является овсяная каша. Такие выводы сделаны после анализа итогов 28 проведенных ранее научных работ. Польза продукта заключается в наличии бета-глюканового волокна, способного обеспечить снижение как систолического, так и диастолического артериального давления. При попадании в организм растворимая клетчатка в состоянии тормозить транзит пищи в кишечнике, растягивая время на переваривание последней. Это не дает усваивать большое количество сахара из продуктов, что крайне полезно также для контроля содержания глюкозы в крови.

Читайте также: Медики назвали овощи, которые понижают уровень сахара в крови

Кроме того, неперевариваемый бета-глюкан в состоянии захватывать с собой определенные объемы холестерина, что тоже играет роль в нормализации давления. Еще один положительный эффект связан с очищением сосудов от излишков холестерина, пока кровь освобождается от сгущающего ее сахара.

Читайте также: Врачи назвали специю, которая полезна для печени
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Тайра» про виживання під завалами: як захистити дихальні шляхи та уникнути смертельних помилок
Зимова війна: Як фінський характер та тактика «моті» зламали радянський наступ
Тиранозавр Рекс полював майже від народження: 4 наукових відкриття останнього місяця
Боротьба за український прапор і мову: як ухвалювали Конституцію України
«Я була впевнена, що з ним нічого не станеться»: трагічне прощання з засновником «Плацдарму» Олексієм Юковим у Києві
Ветеран Олексій Притула: про мову, Одесу, ТЦК та війну за свободу, а не за Зеленського
Зима 2026-2027: Три сценарії енергетичної кризи та готовність України
Україна атакує склади Wildberries: чому російський маркетплейс став ціллю та які наслідки для економіки РФ
Все видео

Лента новостей

Алгоритми замість людей: як ШІ керує дискусіями у соцмережах
🕑 22 хвилини тому
Україна на порозі отримання власної балістики: чи змінить це хід війни?
🕑 1 годину 23 хвилини тому
Європейська служба зовнішніх дій: 5 цікавих фактів про дипломатичну інституцію ЄС
🕑 1 годину 27 хвилин тому
1-й батальйон "Ахіллес" нагородив бійців за мужність та незламність
🕑 2 години 21 хвилину тому
Чистки в армії Китаю: Си Цзіньпін стикається з кадровою кризою перед ювілеєм НОАК
🕑 2 години 49 хвилин тому
Американець допоміг львів'янину відновити зір завдяки донорській рогівці
🕑 3 години 10 хвилин тому
Росія атакувала Харків «Бандероллю»: двоє загиблих, 23 постраждалих, серед них діти
🕑 3 години 16 хвилин тому
Атака на Одесу: 12 поранених, руйнування архітектурних пам'яток та нова тактика росіян
🕑 3 години 19 хвилин тому
Palantir: як американські технології змінюють війну в Україні та світі
🕑 3 години 20 хвилин тому
США сигналізують про готовність до можливого нападу Росії на країни НАТО
🕑 3 години 22 хвилини тому
Україна втрачає мільярди євро через невиконання обіцянок: Парламент і уряд не поспішають з реформами
🕑 3 години 24 хвилини тому
Тарифи мобільних операторів: чому зростає вартість зв'язку та куди зникають гігабайти під час війни
🕑 3 години 31 хвилину тому
Польща виступила проти ксенофобії: тисячі людей в 22 містах виявили солідарність з українцями
🕑 3 години 32 хвилини тому
Шахраї використовують емоційний тиск: нова схема виманювання грошей від «родичів у біді»
🕑 3 години 33 хвилини тому
Генштаб ЗСУ оновив дані про втрати російських військ станом на 10 серпня 2026 року
🕑 3 години 33 хвилини тому
Все новости