Названы продукты, снижающие сахар в крови

12.07.2020 в 17:30 | Инна Сабатин, джерело: «VistaNews»

Иранские учёные сообщили, что креветки и красная рыба особенно полезны для метаболизма глюкозы, передает FaceNews.ua.

Исследователи установили, что омега-3 окажут помощь в улучшении здоровья.

Читайте также: Эксперты определили лучшее время для употребления фруктов

Медики проинформировали, антиоксиданты выводят из организма свободные радикалы, влияющие на уровень сахара в крови. К ним относятся Каротиноиды (жиры), которые содержатся в овощах и фруктах, и придают им ярко-оранжевый цвет. Особый потенциал показал астаксантин. Он содержится в красной рыбе, креветках и других морепродуктах.

Исследование продолжалось два месяца. Иранские медики установили, что у диабетиков, которые получали астаксантин, снижалась масса жира в организме и уменьшалось давление. Кроме того, этот атиоксидант понижал в крови концентрацию глюкозы. Иранские учёные сделали вывод, что каротиноид астаксантин помогает при высоком давлении и повышенном уровне холестерина. Кроме того, этот антиоксидант повышает иммунитет, помогает сохранить молодость кожи и предотвратить раннее старение.

Таким образом, людям с повышенным сахаром в крови следует включать в свой рацион морепродукты с омега-3.

Читайте также: Медики назвали летний фрукт, который полезен для кишечника
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Росія зіштовхується з проблемами: депопуляція, бойові дії та занепад інфраструктури
Новий стандарт госпіталізації: українських лікарів поставили під жорсткий контроль
Все видео

Лента новостей

Євросоюз та Фонд "Відродження" оголосили конкурс для журналістів про євроінтеграцію України
🕑 50 хвилин тому
ЗСУ завдали ударів по російських НПЗ та військових об'єктах: уражено "Танеко", "Ільський" та аеродром
🕑 2 години 12 хвилин тому
Тайфун «Дельфін» атакує Китай: понад мільйон евакуйованих, скасовані авіарейси та попередження про шквальний вітер
🕑 2 години 15 хвилин тому
Битва за Костянтинівку: експерт оцінив тактику РФ та жорстокість боїв
🕑 2 години 19 хвилин тому
Виставка до Дня Незалежності: Митці України осмислюють боротьбу за свободу
🕑 2 години 41 хвилину тому
Японія вперше відправила новий патрульний літак P-1 на закордонну місію
🕑 2 години 44 хвилини тому
Екскерівнику ОП Єрмаку дозволили розширити географію поїздок
🕑 2 години 46 хвилин тому
Росія використовує літаючі радари А-50 для боротьби з українськими ракетами "Фламінго"
🕑 2 години 46 хвилин тому
Фігурант справи НАБУ судиться із ZN.UA через розслідування про «адвокатів-хакерів»
🕑 2 години 53 хвилини тому
ГУР: Росія нарощує виробництво ракет та дронів, створює аналог Starlink
🕑 2 години 56 хвилин тому
Блокада Одеси: як зупинка морського експорту руйнує українську економіку та що з цим робити
🕑 2 години 57 хвилин тому
Удар по "Критично захищеному": як безпекова недбалість призвела до трагедії на Київщині
🕑 2 години 59 хвилин тому
Зняття українських прапорів у Косово: що насправді стоїть за скандалом навколо візиту Зеленського
🕑 3 години 2 хвилини тому
Індекс Біг Мака: Як бургер виявив глобальну фінансову лихоманку
🕑 9 годин 48 хвилин тому
Алгоритми замість людей: як ШІ керує дискусіями у соцмережах
🕑 11 годин тому
Все новости