Медики рассказали о полезных свойствах вина для организма

06.08.2020 в 14:45 | Инна Сабатин, джерело: «Голос UA»

Врачи рассказали, почему стоит употреблять бокал белого или красного вина, передает FaceNews.ua.

Польза и вред вина вызывает множество дискуссий. Но исследователи согласны в том, что этот изысканный напиток обладает полезными свойствами, и в умеренном количестве благоприятно влияет на функционирование организма. Что нужно знать о пользе вина?

Читайте также: Медики назвали заболевания, которые грозят любителям кофе

Снижает риск инсульта

Американские исследователи доказали, что люди, знающие меру в вине, на 30% снижают риск появления инсульта, чем те, кто отказывается от этого напитка. Более того, в красном вине содержатся вещества, которые улучшают кровообращение и предотвращают образование бляшек в сосудах.

Снижает риск онкологии

В состав вина входит ресвератрол - сильный антиоксидант, который снижает риск появления онкологических заболеваний. Он нейтрализует свободные радикалы, которые наносят вред на клеточном уровне, ускоряя процесс старения.

Укрепляет иммунитет

В этом алкогольном напитке есть и другие ценные вещества, которые служат отличным лекарством при простуде и инфекционных заболеваниях легких, укрепляя наш организм.

Ускоряет метаболизм

Вино может не только ускорять метаболизм жиров, но и, как следствие, предотвращать их накопление печенью. Кроме этого, ученые считают, что вино спасает нервные клетки от разрушения, улучшает краткосрочную память и в умеренных дозах может помочь предотвратить болезни Паркинсона и Альцгеймера.

Антидепрессант

Эксперты утверждают, что вино является хорошим антидепрессантом. Оно прекрасно расслаблять в конце тяжелого рабочего дня. Бокал красного или белого может послужить идеальным дополнением к ужину и украсить любой стол.

Читайте также: Названы полезные свойства разных видов меда
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
«Ми вижили, ми виграли»: історія незламності української захисниці після поранення
Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Все видео

Лента новостей

Російський аналог Starlink "Рассвет" може стати проблемою, - Флеш
🕑 2 години 21 хвилину тому
Кількість смертей серед цивільного населення Росії стрімко зростає
🕑 2 години 45 хвилин тому
РФ завдала удару по підприємствах "Метінвесту" в Запоріжжі, загинули 7 працівників
🕑 3 години 11 хвилин тому
Китайський гігант відкрив «Льодяний шовковий шлях» через Арктику
🕑 7 годин 56 хвилин тому
Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 9 годин 57 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 9 годин 58 хвилин тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 10 годин 3 хвилини тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 10 годин 6 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 10 годин 7 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 10 годин 8 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 11 годин тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 12 годин 1 хвилину тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 13 годин 2 хвилини тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 13 годин 32 хвилини тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 13 годин 43 хвилини тому
Все новости