Вино помогает держать мозг "в тонусе" - ученые

26.08.2020 в 15:45 | Инна Сабатин, джерело: «npr.org»

Американские ученые рассказали о том, что вино способствует поддержанию здоровья мозга, передает FaceNews.ua.

К такому выводу, в частности, пришел нейробиолог Гордон Шеферд из Йельского университета (США). Он обнаружил, что дегустация вина задействует больше ячеек мозга, чем любое другое действие. К примеру, то же решение сложных задач по математике.

Читайте также: Медики рассказали о крупах, которые помогут сохранить здоровье и стройность
"Когда мы пьем вино, взаимодействие воздуха с жидкостью запускает сложный последовательный процесс. Язык, челюсти, горло и диафрагма, а также вкусовые и обонятельные рецепторы отправляют сигналы в мозг, стимулируя серьезную когнитивную деятельность. Молекулы вина стимулируют тысячи рецепторов вкуса и запаха, посылая в мозг ароматический сигнал, который запускает массивные когнитивные вычисления, включая распознавание образов, память, оценочные суждения, эмоции и, конечно же, удовольствие", - рассказал он.

Читайте также: Диетолог рассказала, кому противопоказано употреблять орехи
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Новий стандарт госпіталізації: українських лікарів поставили під жорсткий контроль
Північнокорейські ракети KN-23/24: Росія розгортає новий ракетний елемент на своїй території
ФСБ захоплює владу: як силовики перебирають контроль у Кремлі
«Тайра» про виживання під завалами: як захистити дихальні шляхи та уникнути смертельних помилок
Зимова війна: Як фінський характер та тактика «моті» зламали радянський наступ
Тиранозавр Рекс полював майже від народження: 4 наукових відкриття останнього місяця
Боротьба за український прапор і мову: як ухвалювали Конституцію України
«Я була впевнена, що з ним нічого не станеться»: трагічне прощання з засновником «Плацдарму» Олексієм Юковим у Києві
Все видео

Лента новостей

Індекс Біг Мака: Як бургер виявив глобальну фінансову лихоманку
🕑 4 години 19 хвилин тому
Алгоритми замість людей: як ШІ керує дискусіями у соцмережах
🕑 5 годин 31 хвилину тому
Україна на порозі отримання власної балістики: чи змінить це хід війни?
🕑 6 годин 33 хвилини тому
Європейська служба зовнішніх дій: 5 цікавих фактів про дипломатичну інституцію ЄС
🕑 6 годин 37 хвилин тому
1-й батальйон "Ахіллес" нагородив бійців за мужність та незламність
🕑 7 годин 31 хвилину тому
Чистки в армії Китаю: Си Цзіньпін стикається з кадровою кризою перед ювілеєм НОАК
🕑 7 годин 58 хвилин тому
Американець допоміг львів'янину відновити зір завдяки донорській рогівці
🕑 8 годин 20 хвилин тому
Росія атакувала Харків «Бандероллю»: двоє загиблих, 23 постраждалих, серед них діти
🕑 8 годин 26 хвилин тому
Атака на Одесу: 12 поранених, руйнування архітектурних пам'яток та нова тактика росіян
🕑 8 годин 28 хвилин тому
Palantir: як американські технології змінюють війну в Україні та світі
🕑 8 годин 29 хвилин тому
США сигналізують про готовність до можливого нападу Росії на країни НАТО
🕑 8 годин 32 хвилини тому
Україна втрачає мільярди євро через невиконання обіцянок: Парламент і уряд не поспішають з реформами
🕑 8 годин 34 хвилини тому
Тарифи мобільних операторів: чому зростає вартість зв'язку та куди зникають гігабайти під час війни
🕑 8 годин 41 хвилину тому
Польща виступила проти ксенофобії: тисячі людей в 22 містах виявили солідарність з українцями
🕑 8 годин 41 хвилину тому
Шахраї використовують емоційний тиск: нова схема виманювання грошей від «родичів у біді»
🕑 8 годин 42 хвилини тому
Все новости