Почему стоит добавить сыр в ежедневный рацион

06.12.2017 в 08:54 | Олег Павлось, джерело: «24канал»

Люди, которые употребляют 40 граммов сыра каждый день, имеют меньшую вероятность получить болезнь сердца или инсульт.

К такому выводу пришли китайские ученые из Soochow University, сообщает Independent.

Исследователи выяснили, что люди, которые регулярно питались сыром, меньше рискуют получить ишемическую болезнь сердца на 14%, а инсульт – на 10%.

Эксперты проанализировали 15 предыдущих исследований, проведенных в Европе и США, которые отслеживали диеты и последствия их для здоровья более 200 тысяч людей.

Ученые предположили, что сыр повышает уровень "хорошего" холестерина, при этом снижая уровень "плохого".

Исследователи указывают, что несмотря на высокое содержание насыщенных жиров, организм усваивает меньше жира из-за наличия в сыре кальция. А кислота, которую содержит сыр, может предотвратить засорение артерий.

Другое исследование, которое провели ученые из Университета Рединга в Великобритании, также подтверждает, что потребление сыра не связано с повышенным риском развития сердечных заболеваний.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
«Ми вижили, ми виграли»: історія незламності української захисниці після поранення
Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Все видео

Лента новостей

Директор розвідки США: Китай, Росія та Іран – головні загрози, розвідка має стати швидшою та інтегрованішою
🕑 10 хвилин тому
ООН: Росія катує та ґвалтує українських полонених, 129 військових розстріляно
🕑 11 хвилин тому
Українська компанія "Дикі шершні" модернізувала систему зв'язку для дронів Hornet Vision
🕑 14 хвилин тому
ЗСУ оприлюднили оновлені дані про втрати російських окупантів станом на 12 серпня 2026 року
🕑 15 хвилин тому
Російський аналог Starlink "Рассвет" може стати проблемою, - Флеш
🕑 12 годин 11 хвилин тому
Кількість смертей серед цивільного населення Росії стрімко зростає
🕑 12 годин 35 хвилин тому
РФ завдала удару по підприємствах "Метінвесту" в Запоріжжі, загинули 7 працівників
🕑 13 годин 1 хвилину тому
Китайський гігант відкрив «Льодяний шовковий шлях» через Арктику
🕑 17 годин 46 хвилин тому
Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 19 годин 47 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 19 годин 48 хвилин тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 19 годин 53 хвилини тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 19 годин 56 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 19 годин 57 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 19 годин 58 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 20 годин 50 хвилин тому
Все новости