Исследование: Жирная рыба может защитить от возрастной потери зрения

09.12.2017 в 08:25 | Олег Павлось, джерело: «News.am»

Употребление большого количества жирной рыбы может защитить от возрастной потери зрения. Об этом говорится в новом исследовании, опубликованном в журнале Cellular and Molecular Neurobiology.

В жирной рыбе (форель, сардины, селедка и др.) содержатся жирные кислоты Омега-3 – вещества, увеличивающие выживаемость критически важных для нормального зрения клеток. По словам ученых, жирные кислоты Омега-3 помогают клеткам в глазах человека более эффективно справляться со стрессом, к примеру, вызванным нехваткой кровоснабжения.

В лабораторных тестах клетки глаз человека подвергали постоянному воздействию света, чтобы выяснить, как хорошо они справляются с его воздействием. При использовании жирных кислот Омега-3 клетки гораздо лучше выдерживали это испытание.

Сетчатка глаза представляет собой тонкий слой ткани, который находится в задней части глаза. Он конвертирует свет в сигналы, отправляемые в мозг, где они и перерабатываются в образы. Повреждения сетчатки приводят к дегенерации макулы, которая отвечает за то, что мы видим непосредственно перед нами, то есть за центральное зрение. Этот тип зрения критически важен для чтения, письма и различения цветов.

По словам ученых, хотя в жирной рыбе также содержатся кислоты Омега-6, вызывающие воспаления, а значит и представляющие угрозу для зрения, их действие полностью подавляется кислотами Омега-3.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
«Ми вижили, ми виграли»: історія незламності української захисниці після поранення
Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Все видео

Лента новостей

Російський аналог Starlink "Рассвет" може стати проблемою, - Флеш
🕑 1 годину 54 хвилини тому
Кількість смертей серед цивільного населення Росії стрімко зростає
🕑 2 години 18 хвилин тому
РФ завдала удару по підприємствах "Метінвесту" в Запоріжжі, загинули 7 працівників
🕑 2 години 44 хвилини тому
Китайський гігант відкрив «Льодяний шовковий шлях» через Арктику
🕑 7 годин 29 хвилин тому
Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 9 годин 30 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 9 годин 31 хвилину тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 9 годин 36 хвилин тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 9 годин 38 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 9 годин 40 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 9 годин 41 хвилину тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 10 годин 32 хвилини тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 11 годин 34 хвилини тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 12 годин 35 хвилин тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 13 годин 5 хвилин тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 13 годин 16 хвилин тому
Все новости