Медики рассказали, какой продукт может защитить от инсульта

18.01.2020 в 06:40 | Наталья Ткачук, джерело: «med2»

Ученые утверждают, что органы сосудистой системы человека защищает регулярное употребление небольшой порции сыра, передает FaceNews.ua.

«Съедая немного сыра, мы существенно снижаем свой риск развития инсульта и заболеваний сердца», — заявили китайские исследователи из Университета Сучжоу.

В пользу их вывода говорят данные проверки ряда исследований, в которых проверялось здоровье в общей сложности 200 тысяч взрослых человек.

Читайте также: Ученые назвали продукты, которые вызывают рак

Исследования, о которых идет речь, проводились американскими и европейскими учеными. Китайские специалисты провели мета-анализ 15 научных проектов своих зарубежных коллег. Они обнаружили, что люди, которые ежедневно съедали кусочек сыра, имели на 14% более низкий риск развития ишемической болезни сердца и на 10% более низкий риск инсульта в сравнении с теми, кто не ел сыр.

Ученые считают полезной ежедневную порцию сыра в 40 граммов.

«Сыр повышает уровень «хорошего» холестерина и защищает от засорения артерии, а также помогает благодаря калию в своем составе лучше усваивать насыщенные жиры», — объяснили медики пользу сыра для здоровья.
Читайте также: Специалисты назвали симптомы преждевременного старения
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Все видео

Лента новостей

Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 59 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 1 годину тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 1 годину 5 хвилин тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 1 годину 8 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 1 годину 9 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 1 годину 11 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 2 години 2 хвилини тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 3 години 3 хвилини тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 4 години 4 хвилини тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 4 години 34 хвилини тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 4 години 45 хвилин тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 5 годин 1 хвилину тому
Шість міст Донеччини: аналітик назвав їх «поясом фортець»
🕑 5 годин 6 хвилин тому
Америка та Європа: різниця у злочинності та вплив володіння зброєю
🕑 5 годин 8 хвилин тому
МАДЯР спростовує неправдиве трактування його слів щодо російських ракетних залпів
🕑 5 годин 9 хвилин тому
Все новости