Ученые установили неожиданную пользу от употребления красного вина

09.07.2020 в 14:15 | Инна Сабатин, джерело: «Daily Mail»

Британские ученые из Университетского колледжа Лондона заявили, что красное вино обладает антивозрастным эффектом, благодаря соединению под названием ресвератрол, которое содержится в спиртном напитке, передает FaceNews.ua.

Ресвератрол активирует в организме белки сиртуины, которые обладают антивозрастным эффектом и устраняют повреждения ДНК.

Читайте также: Медик дал семь советов, как противостоять жаре
«Многочисленные исследования на животных показали, что эти белки могут увеличить здоровую продолжительность жизни путем предотвращения или замедления начала заболеваний», — рассказал один из авторов исследования Генри Байеле.

Также было выяснено, что ресвератрол не только усиливает каталитическую активность сиртуинов, но и запускает передачу сигналов сиртуина через рецепторы эстрогена, имитируя эстрадиол.

Эстрадиол замедляет развитие диабета второго типа, остеопороза, метаболического синдрома, болезни Альцгеймера и сердечно-сосудистых заболеваний.

Однако, отметил доктор Байеле, ресвератрол в высоких концентрациях обладает противоположным эффектом.

«Регулярные низкие дозы ресвератрола, такие как умеренное употребление красного вина в дополнение к здоровой диете, могут быть полезными для каждого. Это относится как к мужчинам, так и к женщинам всех возрастов», — резюмировал ученый.

Чтобы добиться эффекта омоложения, стоит употреблять не больше одного бокала красного вина в день.

Читайте также: Вино улучшает умственные способности - ученые
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Росія зіштовхується з проблемами: депопуляція, бойові дії та занепад інфраструктури
Новий стандарт госпіталізації: українських лікарів поставили під жорсткий контроль
Все видео

Лента новостей

Євросоюз та Фонд "Відродження" оголосили конкурс для журналістів про євроінтеграцію України
🕑 4 години 27 хвилин тому
ЗСУ завдали ударів по російських НПЗ та військових об'єктах: уражено "Танеко", "Ільський" та аеродром
🕑 5 годин 49 хвилин тому
Тайфун «Дельфін» атакує Китай: понад мільйон евакуйованих, скасовані авіарейси та попередження про шквальний вітер
🕑 5 годин 52 хвилини тому
Битва за Костянтинівку: експерт оцінив тактику РФ та жорстокість боїв
🕑 5 годин 56 хвилин тому
Виставка до Дня Незалежності: Митці України осмислюють боротьбу за свободу
🕑 6 годин 18 хвилин тому
Японія вперше відправила новий патрульний літак P-1 на закордонну місію
🕑 6 годин 21 хвилину тому
Екскерівнику ОП Єрмаку дозволили розширити географію поїздок
🕑 6 годин 23 хвилини тому
Росія використовує літаючі радари А-50 для боротьби з українськими ракетами "Фламінго"
🕑 6 годин 23 хвилини тому
Фігурант справи НАБУ судиться із ZN.UA через розслідування про «адвокатів-хакерів»
🕑 6 годин 30 хвилин тому
ГУР: Росія нарощує виробництво ракет та дронів, створює аналог Starlink
🕑 6 годин 33 хвилини тому
Блокада Одеси: як зупинка морського експорту руйнує українську економіку та що з цим робити
🕑 6 годин 34 хвилини тому
Удар по "Критично захищеному": як безпекова недбалість призвела до трагедії на Київщині
🕑 6 годин 36 хвилин тому
Зняття українських прапорів у Косово: що насправді стоїть за скандалом навколо візиту Зеленського
🕑 6 годин 39 хвилин тому
Індекс Біг Мака: Як бургер виявив глобальну фінансову лихоманку
🕑 13 годин 25 хвилин тому
Алгоритми замість людей: як ШІ керує дискусіями у соцмережах
🕑 14 годин 37 хвилин тому
Все новости