Ученые назвали облегчающий течение COVID алкогольный напиток

07.08.2020 в 17:00 | Инна Сабатин, джерело: «Известия»

В Университете Лаваля в Канаде ученые нашли алкогольный напиток, который помогает ослабить симптомы коронавируса, передает FaceNews.ua.

Специалисты обнаружили, что в натуральном вине содержится уникальный антиоксидант, способный облегчить острый респираторный дистресс-синдром. Он часто возникает при тяжелом течении коронавируса.

Оказалось, что фермента ACE2 в высоких концентрациях способен ослабить одышку и учащенное сердцебиение при дистресс-синдроме. Содержание фермента возрастает при помощи антиоксиданта ресвератрола, который содержится в красном и белом вине.

Также отмечается, что ресвератрол подавляет клетки иммунной системы. Острый респираторный дистресс-синдром при коронавирусе вызван именно чрезмерной активностью иммунной системы. Поэтому антиоксидант может положительно влиять на ослабление именно данного осложнения.

Отмечается, что ресвератрол также содержится в арахисе, фисташках, какао, малине, кожуре черники, клюквы и винограда.

Читайте также: В Украине третий день подряд новый рекорд по коронавирусу
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Токіо посилює безпеку: Посол Японії розповів про військові загрози РФ та нові рамки оборонної співпраці з Україною
«КПІ гартує»: засновник MediaMonitoringBot Григорій Маленко розповів про тиск під час навчання та важливість помилок
Миколай Кривавий у TikTok: Як імперія використовує українських геніїв для спотворення історії
За лаштунками переговорів: Зеленський пише листа Путіну, Москва обговорює візити Кушніра та Віткофа
Три шляхи до здорового мікробіому: як налаштувати кишківник на довголіття
Верховний Суд скасував вирок за ухилення від мобілізації через порушення на ВЛК: прецедентне рішення
Двокомпонентна епоксидна фарба для бетону EpoxyBeton Kompozit: інструкція, адгезія та сфера застосування
«Ми стоїмо біля підніжжя сингулярності»: сенсаційна заява Нобелівського лауреата Деміса Хасабіса у Стенфорді
Все видео

Лента новостей

Експосадовицю КМДА підозрюють в одержанні хабарів за погодження реклами у Києві
🕑 3 години 30 хвилин тому
Військова лабораторія ГУР створює ретранслятори для ударів FPV-дронів на відстань понад 50 кілометрів
🕑 3 години 49 хвилин тому
У Києві затримали рецидивіста, який вкрав мопед Yamaha
🕑 4 години 30 хвилин тому
На підступах до резиденції Путіна на Валдаї розгорнули протидронові сітки
🕑 4 години 41 хвилину тому
X-park анонсував денний спортивний табір NewSchoolCamp для дітей на літо 2026
🕑 5 годин 21 хвилину тому
У Київі ветерани та поліцейські провели товариський турнір з пейнтболу
🕑 5 годин 26 хвилин тому
Поліція Києва розпочинає набір до полку особливого призначення
🕑 5 годин 30 хвилин тому
«Чорнобай-2»: як система дистанційного мінування може стати «вундерваффе» для ЗСУ
🕑 5 годин 43 хвилини тому
У X-park відбулося відкриття футбольної академії "Шахтар"
🕑 6 годин тому
Історичний рекорд Уолл-стріт: фонд Vanguard VOO першим у світі накопичив 1 трильйон доларів
🕑 6 годин 11 хвилин тому
Зустріч Зеленського з Абрамовичем: стало відомо, хто її ініціював
🕑 6 годин 39 хвилин тому
У Миколаєві відкрили виставку пам'яті зниклих безвісти захисників
🕑 6 годин 41 хвилину тому
Голосіївський парк перетворився на проїжджу частину: кияни вимагають захисту від автохав
🕑 6 годин 59 хвилин тому
Шабунін не з’являвся у НАЗК під час відрядження до нього, але зарплату отримував, - ДБР
🕑 7 годин 4 хвилини тому
ВАКС заборонив виїзд за кордон голові АМКУ Кириленку та ухвалив привід нардепки Марченко
🕑 7 годин 4 хвилини тому
Все новости