Ученые рассказали о негативном влиянии утреннего кофе на организм

21.10.2020 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Голос UA»

Учёные из Великобритании провели исследование и установили, что употребление кофе натощак может негативно сказаться на состоянии здоровья, передает FaceNews.ua.

Сотрудники Батского университета провели исследование, в котором приняло участие 29 человек. Мужчины и женщины, приглашённые для опыта, не имели проблем со здоровьем. Всех людей поделили на три группы. Члены первой спали ночью в привычном графике, а утром получали вместо завтрака сладкий напиток, по калорийности эквивалентный ему.

Вторые утром также выпивали напиток, но в течение ночи их будили каждый час. Третьи же также не могли выспаться из-за пробуждения, но за 30 минут до сладкого напитка им давали выпить крепкий кофе. Во время научной работы специалисты брали все замеры параметров самочувствия участников, благодаря чему выяснили, что происходит с организмом при употреблении бодрящего напитка натощак. Как выяснилось - это приводит к сбоям в организме.

Нарушается метаболизм, а это в свою очередь повышает уровень сахара с крови. Учёные предупредили, в такой ситуации высок риск возникновения инсулинорезистентности, которая может привести к сахарному диабету. Чтобы этого не происходило, исследователи рекомендуют не начинать день с чашки кофе. Несмотря на недосып, вопреки сложившейся привычке, нужно сначала принять пищу, а уже после взбодриться напитком.

Читайте также: Названы продукты, вызывающие головную боль
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Повернення Героя: Євгена Коновальця перепоховають в Україні
Польща продемонструвала найбільший військовий парад в історії: 2000 солдатів і сотні одиниць сучасної техніки
Україна вдарила по космічному центру «Прогрес» у Росії: наслідки для «Роскосмосу» та нових супутників
Турецький винищувач KAAN: Від американських F-35 до власних амбіцій
Росія 2026: Бої за бензин, "герої СВО" та економічний крах
Штучний інтелект витісняє індійських інженерів: галузь IT переживає трансформацію
Новий «Людина-павук» б'є рекорди, але чи справді кіноіндустрія на підйомі?
Візит Путіна на Курили: Україна закликає світ засудити провокацію, Японія обурена
Все видео

Лента новостей

18-річний водій без прав протаранив білборд у Києві
🕑 30 хвилин тому
Контрабанда iPhone в Україні: нова постанова Мінфіну та її потенційні проблеми
🕑 36 хвилин тому
Корупціонерам відкрили двері: чому угоди зі слідством призводять до мізерних штрафів замість реальних термінів
🕑 3 години 14 хвилин тому
«Моє покликання — рятувати людей»: як бойовий медик після важкого поранення стала косметологом
🕑 3 години 16 хвилин тому
Проєкт «Creonte XVIII/XXI» успішно відбувся за підтримки міжнародних партнерів
🕑 3 години 41 хвилину тому
НАТО планує створити масштабну мережу дронів та ШІ для захисту східного кордону
🕑 4 години 38 хвилин тому
Тайвань затвердив бюджет на 2026 рік із рекордним фінансуванням дронів
🕑 4 години 42 хвилини тому
Український маркетплейс дронів DOT-Chain Defence поставив понад 1,2 млн одиниць на 69,2 млрд гривень за рік
🕑 4 години 43 хвилини тому
Юристи спростували міф про автоматичні штрафи ТЦК для 17-річних
🕑 4 години 44 хвилини тому
Зеленський привітав Польщу з річницею Варшавської битви, нагадавши про спільну боротьбу
🕑 4 години 45 хвилин тому
Померла українська мисткиня Дарія Альошкіна, яка відроджувала витинанку
🕑 4 години 46 хвилин тому
Заступник посла ЄС відзначив 975-ту річницю Києво-Печерської лаври
🕑 4 години 46 хвилин тому
Зведення Генштабу: Понад 1,4 мільйона втрат особового складу противника
🕑 4 години 46 хвилин тому
Командир бригади «АХІЛЛЕС» Юрій Федоренко: «Солдата треба любити, як рідну дитину, але не жаліти»
🕑 вчора
Український внесок у перемогу Польщі над більшовиками у 1920 році: забута історія
🕑 вчора
Все новости