Диетические напитки вредны для сердца - ученые

28.10.2020 в 08:15 | Наталья Ткачук, джерело: «Корреспондент»

Французские ученые из Университета Париж-север XIII заявили, что диетические напитки также вредны для сердца, как и напитки, содержащие сахар. В исследовании, которое проводилось 10 лет, изучались данные более 100 тысяч человек, передает FaceNews.ua.

Специалисты собирали данные о 104 тысячах человек, в том числе, какие напитки они употребляли и болели ли сердечно-сосудистыми заболеваниями и как часто.

Каждый доброволец в течение шести месяцев вел специальный дневник, куда записывал, что он пил, количество напитка.

Анализируя данные, ученые выявляли участников научной работы, у которых появлялись проблемы с сосудами.

Выяснилось, что у любителей напитков с сахаром или сахарозаменителями риск инсульта, инфаркта и других патологий был повышен на 20% по сравнению с теми, кто пьет обычную воду, чай и кофе.

Исследователи предупреждают: напиток с подсластителями, рекламируемый как низкокалорийный, вредит сердцу.

Читайте также: Врачи подсказали, как избавиться от боли в горле без лекарств
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Польща продемонструвала найбільший військовий парад в історії: 2000 солдатів і сотні одиниць сучасної техніки
Україна вдарила по космічному центру «Прогрес» у Росії: наслідки для «Роскосмосу» та нових супутників
Турецький винищувач KAAN: Від американських F-35 до власних амбіцій
Росія 2026: Бої за бензин, "герої СВО" та економічний крах
Штучний інтелект витісняє індійських інженерів: галузь IT переживає трансформацію
Новий «Людина-павук» б'є рекорди, але чи справді кіноіндустрія на підйомі?
Візит Путіна на Курили: Україна закликає світ засудити провокацію, Японія обурена
Польща передає Україні чотири винищувачі МіГ-29: що відомо про угоду
Все видео

Лента новостей

Корупціонерам відкрили двері: чому угоди зі слідством призводять до мізерних штрафів замість реальних термінів
🕑 2 години 9 хвилин тому
«Моє покликання — рятувати людей»: як бойовий медик після важкого поранення стала косметологом
🕑 2 години 11 хвилин тому
Проєкт «Creonte XVIII/XXI» успішно відбувся за підтримки міжнародних партнерів
🕑 2 години 36 хвилин тому
НАТО планує створити масштабну мережу дронів та ШІ для захисту східного кордону
🕑 3 години 33 хвилини тому
Тайвань затвердив бюджет на 2026 рік із рекордним фінансуванням дронів
🕑 3 години 37 хвилин тому
Український маркетплейс дронів DOT-Chain Defence поставив понад 1,2 млн одиниць на 69,2 млрд гривень за рік
🕑 3 години 38 хвилин тому
Юристи спростували міф про автоматичні штрафи ТЦК для 17-річних
🕑 3 години 39 хвилин тому
Зеленський привітав Польщу з річницею Варшавської битви, нагадавши про спільну боротьбу
🕑 3 години 40 хвилин тому
Померла українська мисткиня Дарія Альошкіна, яка відроджувала витинанку
🕑 3 години 40 хвилин тому
Заступник посла ЄС відзначив 975-ту річницю Києво-Печерської лаври
🕑 3 години 41 хвилину тому
Зведення Генштабу: Понад 1,4 мільйона втрат особового складу противника
🕑 3 години 41 хвилину тому
Командир бригади «АХІЛЛЕС» Юрій Федоренко: «Солдата треба любити, як рідну дитину, але не жаліти»
🕑 вчора
Український внесок у перемогу Польщі над більшовиками у 1920 році: забута історія
🕑 вчора
США пріоритезують розробку протисупутникової зброї на тлі китайської експансії
🕑 вчора
«Добряк» та його команда: майже 70 ворожих цілей знищено українськими зенітниками
🕑 вчора
Все новости