Медики рассказали, как снизить риск сердечных заболеваний

15.01.2021 в 22:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Учёные из Великобритании провели исследование, в ходе которого выяснили, как физическая активность влияет на риск развития сердечных заболеваний, передает FaceNews.ua. Они установили, этот метод является эффективным и позволяет укрепить здоровье.

Научную работу провели сотрудники Оксфордского университета. Для того, чтобы выяснить, как физическая активность воздействует на сердечно-сосудистую систему, они привлекли к эксперименту 90 тысяч человек. Участники опыта на протяжении пяти лет носили акселерометр. Этот прибор позволяет измерять активность, которую проявляют люди в повседневной жизни. За период проведения научного исследования у 3 617 человек диагностировали болезни сердца. Специалисты изучили случаи и пришли к конкретным выводам.

По их мнению, люди, не посвящавшие время физической нагрузке, имели показатели состояния сердечно-сосудистой системы хуже, чем те, кто занимались спортом. Они чаще испытывали проблемы со здоровьем и у многих диагностирована гипертония.

Читайте также: Эксперты рассказали, как правильно есть орехи
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Штучний інтелект витісняє індійських інженерів: галузь IT переживає трансформацію
Новий «Людина-павук» б'є рекорди, але чи справді кіноіндустрія на підйомі?
Візит Путіна на Курили: Україна закликає світ засудити провокацію, Японія обурена
Польща передає Україні чотири винищувачі МіГ-29: що відомо про угоду
Київське метро запроваджує зонування платформ: нові правила для укриття пасажирів
Roboneers презентує новітні розробки: дрон-ретранслятор "Бульдог" та бойовий модуль «Шабля К-2»
Від "печерного відлюдника" до СІЗО: Як головний "земельник" Львівщини Андрій Кавецький опинився під арештом
425-й полк «Скеля» переходить під оперативне командування «Азову» на тлі розслідувань небойових смертей
Все видео

Лента новостей

Командир бригади «АХІЛЛЕС» Юрій Федоренко: «Солдата треба любити, як рідну дитину, але не жаліти»
🕑 12 годин 29 хвилин тому
Український внесок у перемогу Польщі над більшовиками у 1920 році: забута історія
🕑 12 годин 35 хвилин тому
США пріоритезують розробку протисупутникової зброї на тлі китайської експансії
🕑 13 годин 27 хвилин тому
«Добряк» та його команда: майже 70 ворожих цілей знищено українськими зенітниками
🕑 13 годин 31 хвилину тому
Харківський військовий шпиталь став центром навчання для іноземних медиків
🕑 13 годин 38 хвилин тому
Українці та поляки вшанували пам'ять воїнів УНР та спільну боротьбу за свободу
🕑 15 годин 8 хвилин тому
Дефіцит бензину, зниження цін на зерно та атаки дронів: Росія на порозі кризи
🕑 15 годин 12 хвилин тому
Міноборони розширило перелік товарів для самостійних закупівель військовими через Prozorro Market
🕑 15 годин 13 хвилин тому
Україна на межі: три мирні шляхи протесту вичерпані, вулиця стає єдиним виходом
🕑 15 годин 15 хвилин тому
Brave1 провів Demo Day: Україна модернізує FPV-дрони для фронту
🕑 15 годин 21 хвилину тому
Україна розширила реєстр збитків: Росія заплатить за розмінування та гуманітарну допомогу
🕑 15 годин 31 хвилину тому
Попередження про критичне зниження рівня води в річках України: очікується маловоддя до 15-25 серпня
🕑 15 годин 32 хвилини тому
Каспійський експрес: Росія та Іран посилили логістику через море
🕑 15 годин 36 хвилин тому
Парадокси паливного ринку: чому бензин в Україні не дешевшає разом із нафтою
🕑 15 годин 42 хвилини тому
ТОП 6 юридичних фірм для військовослужбовців в Україні (2026)
🕑 15 годин 57 хвилин тому
Все новости