Медики назвали три напитка, которые продлевают жизнь

22.06.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Express»

Согласно исследованиям и экспертам в области здравоохранения, существуют определенные напитки, обладающие широким спектром преимуществ для здоровья, в том числе снижение риска рака, сердечных заболеваний, диабета и даже стресса, способны улучшить состояние кожи с возрастом, что делает их полезными для здоровья напитками для увеличения продолжительности жизни, передает FaceNews.ua.

Три напитка, которые не только полезны для здоровья, но и продлевают жизнь назвали специалисты. Речь идет о чае.

Первый это матча - это вид зеленого чая, который делают из молодых чайных листьев и измельчают их в ярко-зеленый порошок. Этот напиток борется с раком, улучшает пищеварение, очищает организм, лечит похмелье, омолаживает кожу и способствует долголетию.

Второй напиток – ромашковый чай, он имеет успокаивающее и расслабляющее свойство. Ученые из Техасского университета, в результате исследований с участием 1,7 тыс. добровольцев старше 60 лет, выяснили, что употребление этого чая снижает риск преждевременной смерти на треть.

Третьим напитком долголетия стал чай ройбуш. Ройбуш относится к кустарникам семейства бобовых, переводится с как «красный куст». Ройбуш обладает поистине уникальными полезными свойствами, которые пригодятся для масштабного оздоровления организма. Данный вид чая борется не только с сердечными заболеваниями, онкологией, диабетом, замедляет процессы старения организма.

Читайте также: Медики назвали признаки инфаркта, которые нельзя игнорировать
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Росія готує масовані удари по енергетиці: експертка про найслабші місця та шляхи захисту
Україна вдарила по "хімічному серцю" Росії: зупинено гігантський нафтохімічний комплекс
Нацбанк України робить найбільшу лібералізацію валютних операцій з початку війни
Все видео

Лента новостей

В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 10 хвилин тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 1 годину 3 хвилини тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 1 годину 3 хвилини тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 1 годину 3 хвилини тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 1 годину 5 хвилин тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 1 годину 6 хвилин тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 1 годину 6 хвилин тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 1 годину 6 хвилин тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 1 годину 8 хвилин тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 1 годину 57 хвилин тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 2 години 26 хвилин тому
У Севастополі підірвали зрадника, який віддав росіянам підводний човен "Запоріжжя" (фото)
🕑 3 години 32 хвилини тому
Україна та Данія спільно вироблятимуть тисячі наземних роботів "Равлик"
🕑 4 години 13 хвилин тому
Українські військові повністю розгромили армію США на навчаннях НАТО, їх довелось "оживляти"
🕑 4 години 40 хвилин тому
В Україні посилили правила отримання житлових ваучерів для переселенців
🕑 5 годин 13 хвилин тому
Все новости