Медики назвали здоровый напиток, который может повысить риск рака

10.12.2021 в 15:00 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Согласно одному из исследований, казалось бы, здоровый напиток может значительно повысить риск заболевания, передает FaceNews.ua. Одно исследование, финансируемое Национальным институтом рака и Всемирным фондом исследований рака Соединенного Королевства, вызвало тревогу по поводу потребления коровьего молока.

В североамериканском исследовании исследователи проанализировали данные когорты из более чем 50 000 женщин за восьмилетний период. В течение этого периода женщин просили заполнить анкеты об их диетических привычках. Половина женщин в исследовании придерживались вегетарианской диеты и пили соевое молоко, а остальные пили коровье молоко.

Исследователи скорректировали все факторы, влияющие на риск рака, такие как потребление алкоголя, физическая активность, гормоны и репродуктивный анамнез.

«Эксперимент был запущен с целью определения связи между потреблением сои и раком груди», - пояснил Гэри Фрейзер, ведущий автор исследования.

Команде не удалось установить связь между соей и раком груди, но результаты показали, что виной всему коровье молоко. Исследование показало, что «ежедневное употребление коровьего молока, даже в небольших количествах, может увеличить риск заболевания раком груди на целых 80 процентов пояснил доктор Фрейзер.

Профессор из Школы общественного здравоохранения и медицины Университета Лома Линда добавил: «Мы обнаружили, что при относительно низких дозах молока, менее чашки в день, риск рака груди резко возрастал. А при употреблении двух-трех чашек в день риск увеличивается с 70 до 80 процентов».

Этот эффект потенциально может быть связан с естественными стимуляторами, содержащимися в молоке, которые способствуют росту и делению клеток - архетипическому механизму рака. Эти стимуляторы повышают уровень фактора роста IGFI (инсулиноподобный фактор роста), который сильно влияет на риск рака груди.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
«Ми вижили, ми виграли»: історія незламності української захисниці після поранення
Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Все видео

Лента новостей

Російський аналог Starlink "Рассвет" може стати проблемою, - Флеш
🕑 11 годин 26 хвилин тому
Кількість смертей серед цивільного населення Росії стрімко зростає
🕑 11 годин 50 хвилин тому
РФ завдала удару по підприємствах "Метінвесту" в Запоріжжі, загинули 7 працівників
🕑 12 годин 16 хвилин тому
Китайський гігант відкрив «Льодяний шовковий шлях» через Арктику
🕑 17 годин 1 хвилину тому
Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 19 годин 2 хвилини тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 19 годин 3 хвилини тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 19 годин 8 хвилин тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 19 годин 11 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 19 годин 12 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 19 годин 13 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 20 годин 5 хвилин тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 21 годину 6 хвилин тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 22 години 7 хвилин тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 22 години 37 хвилин тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 22 години 48 хвилин тому
Все новости