Назван напиток для долголетия и «очищения» крови

10.12.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Голос UA»

Снизить уровень холестерина в крови поможет зеленый чай. В частности, специалисты говорят, что его нужно пить регулярно, передает FaceNews.ua.

Так, напиток содержит антиоксиданты, которые очищают организм от вредных веществ и способствуют долголетию, сообщает Ехргеѕѕ.

По словам ученых, антиоксиданты из зеленого чая имеют лучшие характеристики. Отмечается, что эти соединения ответственны за снижение холестерина.

Также, если регулярно употреблять чай, то можно продлить жизнь.

Исследования ученые провели на грызунах. Отмечается, что грызунов поделили на три группы. Одна из групп была контрольной, вторая – соблюдала диету с высоким содержанием жиров, а третья группа придерживалась той же диеты с водой с добавлением зеленого чая.

В выводах говорится, что грызуны, потреблявшие чай, показали наилучшие результаты в когнитивных тестах.

Человеку этот напиток поможет избавиться от сердечно-сосудистых заболеваний и повлиять на продолжительность жизни.

Кроме того, главная польза чая в EGCG. Этот компонент помогает при воспалениях, похудении и препятствует болезни сердца и мозга.

К тому же чай также содержит теанин, который снимает стресс и обладает расслабляющим действием.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
«Ми вижили, ми виграли»: історія незламності української захисниці після поранення
Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Все видео

Лента новостей

Російський аналог Starlink "Рассвет" може стати проблемою, - Флеш
🕑 5 годин 21 хвилину тому
Кількість смертей серед цивільного населення Росії стрімко зростає
🕑 5 годин 45 хвилин тому
РФ завдала удару по підприємствах "Метінвесту" в Запоріжжі, загинули 7 працівників
🕑 6 годин 12 хвилин тому
Китайський гігант відкрив «Льодяний шовковий шлях» через Арктику
🕑 10 годин 56 хвилин тому
Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 12 годин 57 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 12 годин 59 хвилин тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 13 годин 3 хвилини тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 13 годин 6 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 13 годин 8 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 13 годин 9 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 14 годин тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 15 годин 1 хвилину тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 16 годин 2 хвилини тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 16 годин 32 хвилини тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 16 годин 43 хвилини тому
Все новости